Post_117Привіт всім на Zura–Blog, продовжую викладати публікації які стосуються просування веб сайтів. В попередніх публікаціях мова стосувалась SEO, де сказано що таке SEO, а також основні способи використання SEO, ну і ціль SEO.

В цій публікації я більш детально опишу кожен із тих методів SEO, а можливо і в майбутньому застосувавши на практиці більшість цих методів, і коли буде результат, напишу пост про ресурси які я використовував для розкрутки.

Методи про які буде йти мова дальше, можна застосовувати для любого типу сайту, також відзначу що любий “SEO frendly”  веб–сайт, може розраховувати на те що даний факт зіграє позитивну роль в його просуванні.

Звичайно перше що в просуванні має значення, це доменне імя, якщо ми хочимо краще розташувати в Google веб сайт наприклад з інтернт–магазином який торгує фруктами, і якщо почати оптимізувати такий сайт на початку, то ідеальним варіантом назви доменного імя буде наприклад “Fruct-market”, або інше але назва повинна стосуватись торгівлі.

На початку коли я лише починав створювати свій сайт, то звісно що не мав поняття про такі речі, що назва доменного імені бажано щоб співпадала з тематикою ресурсу.

І звісно що назва ресурсу була б наприклад “Webdezi” ну а бо щось в цьому районі. Ну нічого страшного, і ця назва ” ruszura.in.ua” підійде.

Використання ключових слів в домені або в посиланні.

Домен веб сайту відіграє дуже важливу роль в оптимізації по ключовим словам, які містяться в назві. Наприклад, веб-сайт по тв–тематиці,  з доменом www.reklamatv.org можна оптимізувати скорше по комбінації слів “reklama”, чим інший веб сайт який володіє доменним іменем, але не містить схожих термінів.

Також важливий і вік домена, вік вмісту, внутрішня структура ІР–сервера, на якому розташований хостинг, імена сторінок і т.д. Якщо в нас є домен, який не містить ні одного з ключових слів, можно відредактувати посилання (адресу URL) для кожної сторінки окремо, в веб–сайті  вставляючи необхідні слова.

Використовуючи ключові слова (які мають відношення до вмісту веб–сайту) в посиланні, вважається дуже часто розпоширеною практикою, яка підвищує інтернет трафік веб сайту.

Тут слід додати таку річ, що варто уникати довгих посилань з параметрами, які не потрібні. Також потрібно уникати загальних назв, наприклад “page.html” як черезмірного використання ключових слів в посиланнях, наприклад ” облуговування–it–обслуговування–it–обслуговування.html”

Віковий діапазон, для якого застосовується веб просування.

Дуже важливий вік домена, який представляє ресурс для оптимізації. Щойно створений веб–сайт набагато складніше оптимізувати чим той, чий домен старіший, так як пошукові системи уже проіндексували вік.

Також слід зазначити що мається на  увазі не час купівлі самого домену, а час коли сам домен став “видимий”  пошуковими системами.

Покупка більш старішого домену може бути чудовою ідеєю для SEO, але необхідно мати на увазі декілька факторів.

необхідно переконатись, що домен дійсний довіри, провірити домен, скільки посилань тянется на домен, і скільки посилання з сайтів з високим PageRank.

необхідно провірити, наскільки добре домен індексується в пошукових системах і наскільки він стабільний, на який період часу був викуплений (можуть бути варіанти, викуплений на визначений чи не визначений період часу)

необхідно переконатись в тому, чи був домен який проіндексований пошуковими системами раз наказаний чи ні. Для цього можна використовувати інструмент Wayback Machine де ви можите побачити, скільки і які сторінки були проіндексовані в минулому і в якому домені.

Реалізація чіткої і логічної структури HTML

Для хорошого розташування в пошукових системах особливо важлива структура html кожної сторінки просуваємого веб–сайту. Демаркація (визначення границь) розділів веб–сайту проводиться через тег розділа DIV або таблиці.

Пошуковий “павучок” буде знати в акуратно створеному сайті, де заголовок, де розділ для вмісту, де sidebar або footer, де виставлено зображення відповідно з вмістом, також пошукова машина знає, які посилання являються важливими.

Створення ієархії з логічною структурою

Бажано щоб був спрощений перехід користувачів з загального вмісту до більш детальних свідчень, які вони хочуть отримати на вашому сайті. Веб майстер повинен додавати сторінки навігації тоді коли вони необхідні, і звісно  ці сторінки повинні бути включені в структуру внутрішніх посилань, потрібно старатись уникати складних структур навігаційних посилань.

 

Також старайтесь уникати використання багато посилань на головну сторінку.

Використання тексту для навігації

Керування навігацією сайту одної сторінки, через текстові посилання полегшує доступ до вашого веб–сайту для пошукових систем. Крім того багато користувачів надають перевагу такому варіанту, особливо якщо вихід в мережу здійснюється посередництвом таких приладів, які можуть не підтримувати Flash і JavaScript.

Використання навігації з посиланнями

Навігаційні посилання являються в першу чергу внутрішніми посиланнями в верхній або нижній частині сторінки, що дозволяє швидко переходити назад в попередній розділ або на головну сторінку.

Включення карти веб сайту в форматі HTML в сайт і використання файла Sitemap в формат XML

Коли веб майстер створює сайт, необхідно реалізувати найбільшпростішу структуру директорій таким чином, щоб структура визначала оптимальну організацію вмісту і була зручною для “переміщення” користувача по сайту.

Більшість сайтів володіють так званою sitemap, яка виконує роль гіда для користувачів. Уникайте складної структури директорій типу “…dir1/dir2/dir3/dir4/page.html” і використання заголовків, ніяк не повязаних з вмістом.

Проста сторінка з картою сайту, яка включає посилання на всі сторінки і на найбільш  важливі (якщо їх у вас сотні або тисячі 🙄 ) сайту, може бути набагато кориснішою. Створення файла –Sitemap в форматі XML для веб–сайту допомагає пошуковим системам відкривати сторінки вашого сайту.

Уникайте

відсутності обновлення сторінки з картою сайту в форматі HTML, так як вона може містити непрацюючі посилання

створення карти сайту в форматі HTML, яка просто пронумеровує сторінки без їх організації.

Генератор sitemap можна знайти за адресою

http://www.xml-sitemaps.com/.

Створення user frendly посилань

Всі посилання які необхідно оптимізувати, повинні бути дружніми. URL– адреса таким чином повинна бути така щоб користувачі не путались надто довгими або зашифрованими посиланнями.

В принципі користувач який має доступ до надто довгого URL–посилання, може сам ввести адресний рядок, скоротивши його, щоб була тільки частина посилання, з метою перейти на загальний зміст. Наприклад сторінку 

http://ruszura.in.ua/uncategorized/yak-rozrobyty-sajt-znayuchy-osnovu-metodiv-prosuvannya.html

Скоротити щоб перейти на загальний зміст.

http://ruszura.in.ua

На цьому буду закруглятись, звичайно що в цій публікації розглянуті не всі методи оптимізації, але це перші методи на які слід звернути увагу, перед тим як запустити сайт в мережу.

Звісно що все залежить від мети вашого сайту, і якщо потрібно зразу отримати високі показники, то тоді тільки купівля доменного імені вирішить таке завдання.

Але домени з високими показниками коштують дуже дорого, та і передивитись необхідно чи не були під різними фільтрами.

Звичайно що чим старіший домен тим він довше відомий пошуковим системам, але як вже казав багато залежить від інших чинників.

Та і на такому домені раніше міг бути ресурс з зовсім іншою тематикою. Тому домен просто необхідно детально вивчити, для цього в нагоді стануть ресурси які безкоштовно нададуть таку послугу.

Так само як і з покупкою старого домена, необхідно уважно визначитись з назвою доменного імені, назва доменного імені повинна відповідати тематиці вашого сайту.

Карту сайту я всім рекомендую створити, дуже зручно для відвідувачів. Як виглядає карта сайту можна побачити  перейшовши за посиланням. 

http://ruszura.in.ua/karta-sajtu.html

Приклади дружніх і не дружніх посилань, наприклад посилання

Посилання в формі http://www.site.ua/folder3/102658956/x5/26554.html не являється дружнім і складним заодно, а посилання  http://www.site.ua/article/1873 хоча і складне але вважається дружнім. Пошукові системи індексують такі типи сторінок хоча вони і складні.

Дуже важливо щоб URL  не містив більше чотирьох слешів.

На цьому все до зустрічі.


user_97

Як розробити сайт знаючи основу методів просування (частина 2)

Як розробити сайт знаючи основу методів просування (частина 3)