Привіт всім відвідувачам на Zura–Blog, продовжую розглядати методи які застосовують для просування сайту в позиціях.
В попередній публікації всі методи розглянути не вдалось, там мова йшла про такі методи як використання ключових слів в домені і посиланні, фактори вікового діапазону, а також використання карти веб–сайту, і файл Sitemap.
Далі продовжуємо розглядати остальні методи, і розпочнемо з створення сторінки 404.
Сторінка 404 — це користувацька сторінка, користувачі час від часу попадають на сторінку яка не існує на вашому веб–сайті, або через “зломане посилання”, або ввівши неправильний URL.
Створення користувацької 404 сторінки, яка направить користувача на функціональну сторінку сайту, може значно покращити користувацький пошук. Сторінка 404 повинна містити зворотнє посилання на головну сторінку, і може також надати посилання на популярні або похожі сторінки на вашому сайті.
Також можна скористатись “Інструментом Google” для веб майстрів для виявлення адресів URL, які прозводять до помилок типу “не знайдено”. Бажано уникати індексації ваших сторінок 404 в пошукових системах, переконайтесь що ваш веб сервер налаштований для відображення статусного коду HTTP 404, коли сторінка запиту відсутня, також уникайте таких повідомлень як “не знайдена”, “404”, або взагалі відсутності 404 повідомлення, як і використання різниці в дизайні 404 сторінки, в порівнянні з остальною частиною сайту.
Чіткий і точний вміст сайту.
Із структури сайту можна виділити розділ, який присвячений вмісту статті сайту. Це може бути текст, або зображення. Оптимізацію сайту можна зробити як по вмісту тексту (і його актуальності), так і по назвам зображення із вмісту.
В вмісті може бути вказана така інформація як — імя автора (як правило під заголовком статті або в кінці статті), дата коли був написаний вміст, теги, і навіть основні елементи “email to a friend” “RSS Feed”.
Ми не можемо оптимізувати веб сайт якщо на сторінці не має вмісту (доступного для пошукових систем) по цій темі, яка оптимізована по ключовому слові. Згідно цього принципу, для кожної сторінки на сайті, необхідно вибрати ключове слово по якому буде проходити оптимізація для пошукових систем.
Особливо юмористичний вміст може привабити велику кількість відвідувачів, які порекомендують цей веб сайт в блогах, соціальних мережах, по почті, на форумах.
Прозорість сторінок
Пошукові системи можуть завантажувати зображення, анімацію, флеш, але не вміють “читати”, а веб майстру який хоче оптимізувати сайт, звісно хотілось би щоб пошукові системи були в курсі вмісту сторінок, і індексували її.
Наприклад пошукові системи не бачуть тексту написаному на зображеннях, так що, якщо назва опції меню зберігається в формі зображення, тоді пошукові системи бачать зображення, але не представлений текст.
Незважаючи на це сторінка може бути добре організована, так як посилання знаходяться в ісходному коді html, але по можливості все таки варто уникати створення на своєму сайті меню, яке використовує в якості посилань зображення.
Використання елементу flash сприяє ефекту “поганої видимості” сайту, так як пошукові системи не володіють можливістю читати вміст flash, тому не мають можливості перевірити посилання всередині flash.
Якщо веб сайт складається із flash–анімації, і звідти здійснюється пошук до любого вмісту. В такому випадку пошуковики Google не зможуть получити доступ навіть до головної сторінки. В останній час пошуковики получають доступ до посилань із flash–анімації, однак краще уникати використання flash–анімації в навігації.
Дуже важливо щоб веб сайт був прозорим, так як ми оптимізуємо сторінки сайту, і якщо пошукова система Google іх не бачить, шанси що представлений сайт буде фігурувати в результатах пошуку не великі.
Ключові слова в тексті
Не менш важливо вставляти в основний текст ключові слова, по яким буде проходити оптимізація веб–сайту, але не зловживати ними, із цього падає якість вмісту на предявленій сторінці. Ніколи не потрібно забувати про відвідувача, тому потрібно мати на увазі точність вашого тексту.
Конкретна назва фотографій і зображень
Якщо ви хочите просувати сайт, який містить велику кількість зображень, у них повинні бути відповідні назви, але там також повинні міститись слова, по яким користувач зміг би найти їх з допомогою пошуковика.
Назви фотографій повинні бути короткими, коректними, добре описаними але при цьому містити одне із необхідних слів. Зображення повинні зберігатись в користувацькому каталозі замість того, щоб знаходитись в загальних файлах зображень в деяких каталогах і підкаталогах із домену.
Краще мати згруповані фотографії в одній папці “images” це полегшить шлях до зображення. Використання загальноприйнятих типів файлів JPEG GIF PNG BMP — робить сайт більш доступним при пошуку в браузері. Також чудовою ідеєю являється співвідношення розширення імені файлу і типу файлу.
Реалізація легко читаємого тексту
Користувачі цінять добре написаний і зрозумілий вміст. Хороший вміст це дуже важливо але ще важливіше щоб такий вміст читався пошуковими системами.
Чим вміст багатший, значніший, тим краще його оцінять з допомогою пошукової системи, і це дозволяє виграти в рейтингу.
В тексті повинно говоритись якмога більш детально про тематику сайту. Сторінка повинна читатись користувачами з задоволенням. Для пошукової системи Google дуже важливо служити користувачам, тому вона старається виділити найбільш відповідні сайти.
Якщо сторінка яку потрібно оптимізувати буде хорошою і значимою для відвідувачів, тоді скоріш за все вона буде відповідати потребам Google, і займе якомога більш високу позицію в цій пошуковій системі.
В вмісті добре використовувати ключові слова якомога частіше, але це не означає що 10 із 9 ключових слів повинні бути ключовими. Текст бажано щоб був орієнтований спочатку на відвідувачів, а потім на пошукові системи.
Хороша організація субєктів
Організація вмісту ділить його на категорії, або логічні підрозділи допомагаючи користувачам швидше знайти необхідну інформацію. Уникайте однак заповнення сторінки великою кількістю тексту на різні теми без поділу на абзаци, заголовки, або розгалудження на сторінці.
Використання відповідної мови
Продумайте слова які може шукати користувач, для того щоб знайти частину вашого вмісту. Користувачі які володіють більшою інформацією про предмет, можуть в такому випадку використовувати різні слова в пошукових запитах на відміну від інших людей, для яких така тематика являється новою.
Передбачуючи різницю в пошуку між користувачем котрий точно знає що хоче знайти, і користувачем який шукає щось випадкове, потрібно враховувати такий факт і при створенні вмісту з допомогою відповідних ключових фраз, що може привести до кращих результатів.
Зверніть увагуна “Інструменти від Google” для веб майстрів і Yandex за допомогою яких ви зможите дізнатись
- Яндекс ТІЦ і Гугл Page Rank вашого сайту
- отримати статистику пошукових запитів, по якому ваш сайт знаходять в пошукових системах Яндекса і Гугл, в тому числі і кількість переходів на ваш сайт по цим запитам
- отримати інформацію про індексацію вашогго сайту — загальна кількість і адреса проіндексованих сторінок, які помилки виникли при індексації
- дізнатись дату останнього відвідування вашого сайту пошуковими роботами
- дізнатись адресу сторінок чужих сайтів, на яких стоїть посилання на ваш сайт, в тому числі загальна кількість зовнішніх посилань і сайтів, які посилаються на ваш сайт, ну і багато інше.
- вказати пошуковим системам Яндекса і Гугла шлях до файлу з картою вашого сайту (як за звичай це sitemep.html) якщо звісно є в наявності такий файл.
Створення нового унікального вмісту
Новий вміст не тільки поверне на сайт існуючу базу відвідувачів, але також привабить нових, головною умовою для цього буде те, що існуючий текст не повинен бути оброблений або скопійований із іншого місця.
Створення нової ексклюзивної послуги
Рекомендується також створити нову унікальну послугу, якої не існує ще ні на одному сайті. Можна написати статтю з оригінальними дослідженнями, можно предявити якусь небудь цікаву історію, а також якусь новину. Цілком можливо що інші сайти не будуть володіти необхідним для цього досвідом і ресурсами, веб майстер може спробувати створити таку послугу, і це можливо буде невелика перевага над конкурентами в себе на сайті.
Коректний заголовок
Заголовок тексту повинен як можливо більш точніше і конкретніше описувати вміст сторінки, потрібно уникати назви які ніяк не повязані з текстом. Для більш ефективного просування важливо, щоб кожна сторінка веб–сайту володіла унікальним заголовком, щоб уникати одинакових назв для всіх полів сайту, для оптимізації.
Другою хорошою практикою для просування являється використання коротких, і інформативних заголовків. Потрібно також уникати довгої назви, і черезмірного використання ключових слів в заголовках. На цьому буду закруглятись, на останок раджу звернути на інструмент (Tool) від Google AdWords, корисний інструмент який допоможе підібрати ключові слова, в наступних публікаціях продовжу розглядати методи просування веб сайту.
До зустрічі.
Як розробити сайт знаючи основу методів просування (частина 1)
Як розробити сайт знаючи основу методів просування (частина 3)