Привіт всім відвідувачам Zura – Blog, отож блогу виповнилось чотири роки, хоча підсумки на рахунок того чи піднімаються показники мене вже не цікавлять, але згадати про те, що блог існує вже чотири роки, вважаю за потрібне.

І як бачу, а взагалі то показники пішли доволі таки стрімко вгору, хоча можливо ці показники вже і віддавно такі, оскільки я навіть і не памятаю коли останній раз заходив на seomastering.com, до речі seomastering.com досить хороший ресурс, на якому ви можите точно визначити показники вашого сайту.

На першому році Zura – Blog, я писав про цей ресурс, seomastering.com один з яких я орієнтуюсь чи розвивається блог, я і раніше по  seomastering.com орієнтувався, але на даний час маловато вже приділяю уваги написанню публікацій.

А на рахунок веб дизайну, то більше року мабуть вже не виходило в мережу публікацій які би стосувались цієї галузі, але блог всерівно ще існує, і показники ті які нещодавно “вибило” на seomastering.com мене дуже здивували, оскільки і справді показники на даний момент такі, в принципі яких я і хотів досягти.

Особливо мене “прикалює”, що блог оцінюється в “кусок” зелених, ні я розумію що за таку ціну ще треба продати доменне імя, але як не як, а тепер вже можна зробити висновок, що по (клаві я стукав все ж таки не дарма), до траст в три залишилось також не дуже багато, менеше одиниці, хотілось і ТІЦ отримати більше двадцятки, але  всерівно, то що сам сайт  оцінюється в “кусок” зелених, говорить про те що показник хороший.

Звичайно, є такі що скажуть що показники від  seomastering.com ні про що ще не говорять, або показники просто добряче завищені, ну або “кусок” зелених не так вже й багато, а точніше взагалі мало за сайт.

Я вважаю як для блогу, то  “кусок” зелених  нормально, чи правдиві показники, я лише можу “прикинути”, оскільки на початку розвитку блогу, коли перевіряв показники на seomastering.com, то вартість вибивала в пять доларів,

В той же час, як на деяких ресурсах які спеціалізуються на цьому, то вибивало в чотириста зелених, так що є в мене причини зробити для себе висновок, що показники на seomastering.com і справді актуальні.

До речі на seomastering.com, для визначення показників відправляє ще один відомий ресурс, називається  web TrustRank, це є каталог, який приймає сайти тільки з показника Trust не менше трьох, це один з каталогів, на який багато “толпи” мають бажання розмістити посилання на свої сайти.

Але якщо ваш сайт має показник Trust менше трьох, то вас туда не приймуть.

Ну що ж, буду надіятись що і Zura — Blog досягне показника Trust менше трьох, в принципі це не пів, і не один, а 2.11, так що майже вже рядом.

Тепер про зміни які відбулись в 2018 році на Zura — Blog, а саме я поміняв шаблон, не любитель я змін, але попередній все ж таки вже застарів, тому прийшлось поміняти, на жаль вже уваги не приділяю достатньо веб дизайну, тому поки присутні що “косяки”.

Не значні, в принципі всього то виправити бокову панель, знав я спосіб як “косяк” виправити, правда та версія WordPress тоді була іншою, та і версія теми також була старіша, на даний момент і шаблон, і версія “двіжка” новіші, тому той спосіб вже не “проходить”.

Висновок скоріш за все один, потрібно мабуть більше “сидіти”, а точніше приділяти уваги, ну буде можливість “попарюсь” над цим шаблоном, і виправлю.

Хоча, що стосується мобільної версії, то в ній все супер виглядає, та і більшість сьогодні в мережу заходять саме з смартфонів та планшетів, скажем портативних пристроїв, а саме для смартфонів і планшетів нічого виправляти не потрібно.

Хоча і тут потрібно де що виправити, не багато правда, всього то текст поміняти внизу, і посилання, а в цілому майже все виправлено.

Ну що ж буду закруглятись, можливо в наступному році відбудуться зміни, можливо добавлю ще один напрямок теми в публікаціях, планую додати ще одну категорію, яка буде стосуватись  ігрової консолі, і скоріш за все ігор.

Сучасні ігри давно вже перестали бути забавкою тільки для дітей, скоріш за все це доволіі таки складні завдання, над якими потрібно добряче “попаритись”, поматюкатись, вихлестнути з себе тонну матів, ну відповідно і нервів.

Або “плюнути”, після того як дійти скажем до якогось там рівня, не до ста процентів, і не бавитись з цим.

Звісно, але якщо “затягує”, то нічого не поробиш, кортить все таки довести справу до кінця, а це виконати сто процентів, віповідно і потрібно сидіти, і то добряче сидіти щоб підловити момент, але і цього буває замалою

Оскільки потрібно також не раз і не два повторити ту саму дію, щоб в кінцевому підсумку, в разі коли підходящий момент настав, виконати норматив гри, чи завдання.

В загальному, в сучасних іграх також присутня своя тематика, ігри бувають різні за своїм призначенням, в одних потрібно думати, хоча в будь якій ігрі потрібно “почіхати репу”.

Але є і такі (що чіхай репу, не чіхай), а все тупо розраховано так щоб виконати запрограмовану в грі квлькість спроб, візьму для прикладу норматив в “Need for Spee Payback”.

Присутніц норматив в грі, завдання на швидкість, щоб виконати і отримати три зіри, потрібно певну ділянку траси, проїхати за виставлений проміжок часу,.

Щоб отримати три зірки, чисту ділянку траси за той проміжок часу що виставили, взагалі пройти тяжко, а ту ще й трафік появляється, це зустрічні машинии.

Тому то і потрібно ловити момент, коли машин на трасі не багато, скажем дві, такий момент буває тільки тоді коли в ігрі настає ніч, і то попадається раз чи два, ну і момент не означає що завдання виконається.  

Потрібно повністю вивчити ділянку, кожен поворот, там де є камні, де стовби,  щоб все вдало проїхати, без зіткнень, і вписатись в той час, який виставилений для отримання трьох зірок.

Читав на форумах по іграх, що на ту ділянку по двіста спроб тратять, її пройти можливо, але все в ній налаштовано таким чином, що вдень машин ціла “копиця”, і не має можливості визначити яким чином, де прискоритись де притормозити, просто не получиться, а тільки коли в ігрі настає ніч.

Саме в той момент і потрібно робити спроби, ну і якщо геймерами тратися стільки спроб, тоді зрозуміло що це саме така задумка у авторів Need for Spee Payback, поки певна кількість спроб не виконається, доти ділянку за той час не получиться пройти.

В грі скоріш за все  розраховано так, отож якщо за деякий проміжок часу ви “вписуєтесь” в норматив, і якщо нічого лишнього не поставити, маю на увазі зустрічну машину, то получиться пройти.

Тому то  в будь якій  спробі, якщо певної кількості ще не має, перед вами програмою назустріч  виставляється “п – р”, щоб врізатись в нього і звісно “обламатись”, поматюкатись покрити все “моржовими”, і спробувати знов.

І коли вже визначена програмою ігри кількість спроб настане, тоді вже “п – р” перед вами просто не виставиться, і ви звісно що впишитесь.

Вважаю це тупим способом ускладнення, доцільніше придумати якусь скажем “лазейку”, щось в цьому районі, оскільки є в ігрі подібні місця що якщо рухатись за навігатором, то нічого не получиться, а коли вибрати інший напрямок, то проходиться, не легко але проходиться. 

Отож  “парюсь” я зараз над Need for Spee Payback, майже дійшов до кінця, мається на увазі у процентному співвідношенні,  залишилось  виконати тільки два завдання, зрозуміло що тяжкі, і звісно щоб все завершити потрібно шукати шляхи.

І Можливо  про “Need for Spee Payback”, в майбутньому на Zura – Blog появиться одна з публікацій, на цьому все, до зустрічі.