Поточний час:
Сьогодні 22 листопада, середа 2017 рік
Стрічка RSS

Введіть ваш Е-mail:

Zura-Blog 2 роки 11 місяців 3 дня

Ваш ip адрес:54.162.166.214

Добрий вечір!
Ви обновили сторінку в 20 : 20
Статистика

Кількість публікацій на блозі: 367
Кількість коментарів на блозі: 102
Кількість категорій на блозі: 17
Кількість міток на блозі: 28

Zura – Blog
Яндекс.Метрика UA TOP Bloggers

ruszuramailПривіт всім відвідувачам Zura — Blog, сьогоднішня публікація також буде присвячена корисним програмам і сервісам, і сьогоднішня тематика публікації буде стосуватись такого питання, як створення почтової скриньки,  для вашого домена.

Що мається на увазі, це створення почтової скриньки саме для свого сайту, візьмем Zura — Blog з назвою доменного імені “ruszura.in.ua”.

І я хочу створити для свого блогу почтову скриньку яка б мала назву доменного імені, саме мого блогу, а точніше назва почтової скриньки повинна ассоціюватись з назвою доменного імені сайту, наприклад така назва як “ruslan@ruszura.in.ua”, або така як “admin@ruszura.in.ua”.

Як ви самі бачити назва почтової скриньки закінчується скажем не на mail.ru, або meta.ua або gmail.com, а закінчується саме назвою доменного імені сайту. Звісно що відразу виникне багато запитань, на рахунок того, для чого потрібна така скринька, адже для отримання листів від відвідувачів сайту, підійде люба почтова скринька.

Цілком погоджуюсь, на рахунок того що  для отримання листів підійде люба почтова скринька, і скринька від “mail.ru”, і від “meta.ua” а також і “gmail.com”, але все ж таки, на мою думку назва почтової скриньки, яка буде асоціюватись з назвою скриньки саме доменного імені вашого сайту, так буде все таки і  професійніше, і солідніше.

 

Зараз, перш ніж перейти до розгляду створення такої скриньки, додам пару слів, в яких наведу приклад з власного досвіду корисності такої скриньки.

Наведу до речі свій власний приклад, чому бажано створювати якщо не почтову скриньку вашого домена, то обовязково краще створити для сайту окрему почтову скриньку, можливо прочитавши про приклад, більшість з вас мабуть також будуть вважати що створити окрему почтову скриньку тільки для сайту, все таки краще, ніж тільки одна почтова скринька, яка служить для різних потреб, мається на увазі і для сайту, і для реєстрацій в різних сервісах, а також інтернет магазинах, і тому подібне.

Ітак, ще до створення свого сайту, я не дуже то парився з почтовими скриньками, та і в соціальних мережах не любитель сидіти, власне і скринька в мене була тільки одна, створена вже багато років тому, ще як вчився в університеті, на практичному занятті. Тоді таку можливість як мати власний емеіл, для більшості користувачів було невідомо, можлио навіть і не знали що таке емеіл.

Потім вже коли створював свій блог, то зрозуміло що саме цю почтову скриньку вказав в налаштуваннях сайту,  для отримання листів.

З часом коли просував свій сайт, точніше доменне імя сайту, реєструючись в різних каталогах, і сервісах, для підтверження реєстрації вказував назву цієї скриньки, оскільки скринька була єдина, хоча і знав що для реєстрацій сайту в каталогах варто застосовувати окрему почтову скриньку.  Але лінь було “паритись” з новою скринькою.

І що тут такого, зразу виникає запитання, і чому одна скринька не може служити для всіх речей, одна звісно що також може бути, але річ в тому що, з часом на вашу почтову скриньку починають приходити листи, від тих сервісів, на яких стоїть посилання вашого доменного імені, яке ви залишили після оформлення власних даних.  

Воно то зрозуміло що можна їх в папку “спам” перемістити, або взагалі відмовитись від розсилки, але ж, і адміни тих ресурсів на яких знаходиться назва доменного імені вашого сайту, побачивши що ви відправили їхню розсилку в папку “спам”, або відмовились від неї, також видалять ваше посилання з своїх каталогів, а точніше, назву вашого домену, з своїх каталогів (раз ви думаєте, що ви  такі розумні).

Я до речі переконався на власному досвіді, якщо при реєстрації не забираєш галочку з поля де пропонується розсилка, то і авторизація отримується миттєво, підтвердивши яку, у вас є гарантія того, що назва вашого доменного імені буде тепер знаходитись на даному ресурсі, звісно що це посилання на ваш ресурс, а це завжди плюс для індексації вашого сайту.

А якщо знімається галочка з поля для погодження на розсилку, то і в повідомлення як за звичай приходять з текстом, що авторизація тимчасово не доступна, спробуйте пізніше. Так що на розсилку бажано погоджуватись, при проходженні реєстраці, і звісно що коли погодились то аж ні як не потрібно відправляти листи після підтверження авторизації, в папку “спам”.

З часом,  в таких ресурсах коли зареєструватись,  до речі листи вони відправляють досить часто, хоча інформація від деяких з них приходить цікава,  звісно що це ваше право читати їх чи ні, але з часом їх приходить стільки, що за день вони заповнюють весь відведений ліміт, який повинен відображатись для одної сторінки, і є ймовірність що ви можите пропустити, якийсь з важливих для вас листів.

Адже, якщо наприклад, для сторінки відведений ліміт в двадцять пять листів, і в день до вас надійшло скажем тридцять, то відображатись на перші сторінці будуть двадцять пять, а остальні пять вже на іншій.

Таким чином можна пропустити якийсь важливий лист, не звернувши увагу коли зайшовши на почту, і побачивши що там не має цікавих для вас листів, а саме на першій сторінці буде відображатись розсилка від каталогів, ну або ще якихось інших ресурсів, не знаю як хто з вас, а я наприклад рідко відкриваю в почтовій скриньці ще й другу сторінку, та почту передивляюсь не кожен день.

Власне тому в мене і стався такий випадок, із чого я пропустив один потрібний мені лист. Це був лист в якому пропонували розмістити рекламу на моєму блозі. Ніколи і не думав, що мені запропонують щось подібне, а саме розмістити рекламу на блозі,  мандруючи сторінками почти, випадково побачив лист який стосувався блогу, але бачу що надійшов лист приблизно півтора місяці назад.

Звісно, що багато часу пройшло, і надсилати відповідь вже і сенсу не було, шкода звісно, не часто подібні пропозиції приходять, але що поробиш, “поїзд вже пішов”. Я хоч і не переглядаю кожен день почтову скриньку, про те всерівно рази три чотири в тиждень на почту заходжу.  

Але листів вже на дану почтову скриньку почало приходити стільки, що й ліміт в двадцять пять листів які відображаються на сторінці почтової скриньки вже  дуже швидко заповнюється.

В результаті, щоб більше не траплялись такі випадки, я і вирішив змінити почтову скриньку для сайту, і для цього створити саме таку скриньку, яка би мала якесь відношення до блогу, власне назва почтової скриньки з доменним іменем вирішив що це саме то, що потрібно.

Спочатку для створення почтової скриньки хотів скористатись службою від хостинг провайдера, але прочитавши на форумах що там можуть виникати всякі  не бажані “нюанси”, такі скажем як, листи можуть приходити на почту через доволі таки тривалий термін, зрозуміло що це не влаштовує.

Потім як виявляється почтову скриньку з назвою доменного імені сайту, можна створити за допомогою сервісів “yandex” i “google”, і працювати вона бути так само як і звичайна скринька, створена  цими сервісах. Ок.

Звичайно що можна зробити ще й так: це додати до “mail.ru”,  “meta.ua” або “gmail.com”, назву свого доменного імені, і получиться “ruszura@mail.ru”,  або “ruszura@meta.ua” або “ruszura@gmail.com”, але в такому разі можна і взагалі створити на почтовому сервісі,  звичайну почтову  скриньку, мається на увазі дати звичайну назву, і приписати до сайту.

Все то і заключається в тому, що для сайту бажано створити окрему почтову скриньку, яка буде відноситись до переписки, яка буде стосуватись тільки вашого сайту. Ну і яку саме почтову скриньку обрати, точніше сказати, який сервіс обрати для почтової скриньки, я вважаю що для сайту все таки правильніше, коли назва почтової  скриньки має відношення до доменного імені.

Якщо ви власник сайту, і користуєтесь платним хостингом, то знаєте що можливість створити почту для доменного імені надає хостинг провайдер. Звісно що можна скористатись їхньою послугою, в мого по моєму дозволяється згідно мого тарифу таких шість скриньок отримати.

Але тут присутнє одне но: по перше це місце яке вам видає хосинг провайдер, листи звісно що будуть забирати місце, враховуючи те що місця і для сайту не дуже то хватає, а ще й на почту витрачати, не дуже то охота.

А крім цього, ще й питання чи буде коректно працювати така почта, точніше почтова скринька так, якби вона працювала на сервісах  mail.ru,   або gmail.com, знаєте до речі, саме на meta.ua мені приходилось майже цілу сутку чекати на листи.

Ціла сутка очікування на листи, навряд чи буде влаштовувати, і як ж тоді зробити щоб все влаштовувало, як я вже зазаначав, можливість створити почтову скриньку для домену крім хостинг провайдера, надають також такі відомі “гіганти” як Yandex Google.

Що для цього потрібно, звісно що обліковий запис в одному з порталів, якщо ви власник сайту, тоді звичайно що додавали свій сайт в пошукову систему як Yandex так і Google, і обліковий запис як для одного так і для іншого у вас є.

 

Я свою скриньку для домена створив на Yandex, також таку саму скриньку можна створити і на  Google, на далі коротко опишу як її створити.

Отож перш за все це потрібно бути зареєстрованим на порталі Yandex, або точніше ввійти під своїм аккаунтом, якщо не зареєстровані то звісно що потрібно пройти процедуру реєстрації, а далі перейти на вкладку “Почта для домена”, знаходиться за посиланням нижче  

https://pdd.yandex.ru

Далі на сторінці “Почта для домена” в полі між символом “@” і кнопки з текстом “Добавить домен”, прописуємо доменне  імя вашого сайту, і клацаємо на кнопку з текстом “Добавить домен”, після  перезапуску сторінки відкриється вкладка, в котрій необхідно підтвердити власність сайту.

zuramail

між символом “@” і кнопки з текстом “Добавить домен”, прописуємо доменне  імя вашого сайту

Оскільки вам необхідно доказати що ви власник сайту, то для цього потрібне підтверження, підтвердити можна одним з трьох варіантів, перший варіант,  вам буде потрібно завантажити в кореневий каталог вашого сайту файл з розширенням html. Назва файлу буде вам вказана, як і значення які необхідно прописати  в файлі.

Для цього запускаєте редактор, чудовий варіант це безкоштовний Notepad++, часто ним користуюсь, особливо коли потрібно виконати подібне завдання, це створити звичайний файл з розширенням html.

В редакторі в верхній панелі  підводимо курсор миші до кнопки “файл”, клацаємо і з випадаючого списку вибираємо “Створити новий”.  Після чого копіюємо символи які будуть вказані в тексті першого варіанту, і вставляємо його в файл. Далі зберігаємо файл, розширення html, і прописуємо ту назву яка також буде вказана в налаштуваннях для підтверження. І там і там, це буде код з комбінацією з літер і чисел.

Після чого заходимо на хостинг, і в кореневу папку вашого сайту вам потрібно дістати туди цей файл. Файл підтверження, подібну  процедуру кожен з вас проходив коли реєстрував свій сайт як власник в пошукових системах   Yandex і  Google. Я не думаю що з підтверженням у когось з вас виникнуть складнощі, адже все достатньо зрозуміло, ви просто в текстовому редакторі створюєте файл, зберігаєте файл давши назву і розширення, і в файлі прописуєте потрібний текст.

Остальні варіанти, не думаю що варто розглядати, адже перший на мою думку самий зрозумілий, в другому варіанті потрібно прописати chame – запис для піддомена, власне на хостингу у провайдера створюєте піддомен, і даєте ту назву піддомену яка вказана в тексті другого варіанту.

Не знаю як в кого, а в хостинг провайдера яким я користуюсь, є ліміт на кількість піддоменів, і витрачати піддомен на підтверження власності сенсу я не бачу, та й також потрібно додати точніше прописати в налаштуваннях chame – запис,  довше і  складніше мабуть буде цей варіант, а третій варіант, знаєте все таки не бачу сенсу “паритись” з цим всім, як для мене перший варіант  самий  оптимальний і  зрозумілий.

В принципі як говориться “жираф большой ему видней”, можливо для когось з вас інші варіанти підтверження власності доменного імені будуть прийнятнішими.

Для того щоб підтвердити, необхідно після всіх процедур клацнути на кнопку “Проверить владение доменом”, перевіряється власність домена не зразу, потрібно почекати деякий час, і коли яндекс побачить ваше підтверження, після перезапуску сторінки появиться вкладка в котрій буде вказівка “Домен підключений”, і надалі потрібно надати повноцінне імя вашій почтовій  скриньці.

В низу нижче тексту “Новий почтовий ящик”, потрібно вказати в полях імя і пароль, а також ще раз той самий пароль для підтверження. В першому полі збоку вже буде відображатись половина назви вашої почтової скриньки, це значок @ і доменне імя вашого сайту в мене (@ruszura.in.ua).

І в це поле потрібно додати ще назву, любе слово чи два, я вказав латинськими літерами “ruslan”, можна “admin”, мабуть слово “admin” все таки буде правильніше вказати, інше поле це придумуєте пароль, і в полі яке буде останнім, це третє прописуєте придуманий вами пароль. Паролі повинні співпадати.

І все клацаємо кнопку “Добавить” після чого почтова скринька з доменним іменем буде створена. Далі залишається перевірити, можна в тому ж вікні клацнувши на кнопку “Вход в почту”,

ruszuramail1

клацнувши на кнопку “Вход в почту”

або набрати в пошуковій панелі браузера назву вашої скриньки з доменним іменем (ruslan@ruszura.in.ua), і ввійти в почтову скриньку.

На цьому все до зустрічі !

 

Доповнення да публікації

Приношу свої вибачення, не всі питання розкрив в цій публікації, а саме не перевірив повністю роботу такої почтової скриньки, подумавши тоді що всі умови виконав по створенню такої скриньки, в принципі лист то на одну з інших своїх почтових скриньок я відправив, і той лист дійшов по адресу.

А ось повторний лист не відправився, вказавши на помилку, я тоді подумав, що лист не дійшов в звязку з тим, що можливо пройшло ще мало часу, від коли створилась почтова скринька з доменним імям сайту, із за такого факту, мабуть що нова скринька ще не функціонує.

Через деякий час, точніше вчора, знову вирішив перевірити, в загалі то я був навіть повністю впевнений, що все працює, і скринька з назвою доменного імені сайту робоча, і працює, і коли відправив тестовий лист, а лист то не дійшов,  стало зрозуміло що не все виконано.

Розумію обурення когось з вас, оскільки публікація вийшла тринадцятого, а сьогодні вже двадцять девяте, і як я бачу хтось з користувачів, точніше вже двоє користувачів поділились цією публікацією в соціальних мережах, коментарів що щось не працює в наявності не було, але їх і не моголо бути, в налаштуваннях для отримання листів витавлена ця назва почти “admin@ruszura.in.ua”, тому я навіть і близько не підозрював, що не всі налаштування виконані.

Вважав що все працює і все “Ок”, та й за великим рахунком після того як створив нову почтову скриньку, в “Яндексі” створився ще один мій облікавий запис, або “паспорт”, попередній зник. Новий, а точніше ще один обліковий запис це звичайно що “вері гуд”, тим більше разом з ним, “Яндекс” надав ще десять своїх гігабайт, для збереження файлів на своєму диску.

Але і разом з тим, саме цей запис,  почав знаходитись в мене по замовчуванню, я то вже довший час, а точніше вже пару років користуюсь попереднім, є в наявності і почта, і файли на диску, і гаманець, тому новий мене не дуже то “прикалював”, звісно що я вийшов з нього, потім ввівши назву попереднього, і пароль залишив його як основним.

Самі розумієте що ніхто не бути вводити реєстраційні дані лише для того щоб глянути чи є листи в почті з доменним імям, тим більше що в адмінці в випадку якщо на адресу вашого сайту, хтось надішле лист, в адмінці буде вказано про таку подію.

Оскільки в адмінці блогу нових листів вказано не було, крім спаму звісно,  то й сенсу то мені заходити на почтову скриньку, з назвою доменного імені не було. Вчора вечером вирішив просто надіслати лист на почтову скриньку свого доменного імені, з одної з своїх, і тоді вже побачив і зрозумів, що чомусь не працює.

Листи з  “admin@ruszura.in.ua” відправляються без проблем, але на почтову скриньку “admin@ruszura.in.ua” не приходять, ось і маєш тобі. Хоча тоже плюс, написав комусь “гадостів”, а тобі і відповісти не зможуть.

Були в мене такі випадки, написав якийсь “телепень”, що йому там стаття не правильно перекладена, вроді того, навіть і не зрозумів які в нього були мотиви, відправив хорошу відповідь йому, але листи не доходили, вказували на таку саму помилку. Я пару раз пробував, тепер знаю причину, можливо саме  з цією метою в нього створений ящик, а можливо і не кумекає, а робить показуху мовляв що  “гуру” великий.

Ладно забуду, скажем не мав бажання на свої листи отримувати відповідь, ох і прийшлось мені вчора добряче посидіти, над тою скринькою з адресою доменного імені, але не дарма, і скринька з назвою доменного імені працює.

Спочатку в себе в кабінеті,  в хостинг провайдера, створив почтову скриньку, з таким самим іменим “admin@ruszura.in.ua”, повністю робочою виявилась, листи до речі вчасно приходили як і на неї, так і з скриньки “admin@ruszura.in.ua” створену у хостинг провайдера на остальні скриньки, які я тестував. Прийнявся я все таки за пошуки вирішення яндексовської скриньки,  хоч і в провайдера скринька яку створив класна.

Інтерфейс всередині мені сподобався, зручно досить користуватись нею, класна скринька, тільки смайликів  не було, таких як в яндексовський, але мені смайлики якось всерівно,  таку річ як смайлики в листі, я не вважаю необхідністю, але вже те що на скриньку потрібно виділяти місце, змусило мене шукати варіант, аби на скриньку “admin@ruszura.in.ua” від яшки, могли приходити листи.

Іноформацію, по налаштуваннях почтових скриньках з доменним іменем на блогах я не знайшов, в самих яндексовських тлумаченнях  вказівки є, але зрозуміти що саме потрібно не легко, тим більше як  застосувати все це в налаштуваннях, в своєму кабінеті, на своєму хостингу не легко.

Ті інструкції, які були в базі “yandex”, відносились до інших хостинг провайдерів, і вони дуже відрізняються між собою, в кожного хостинг провайдера налаштування відрізняються, тому то мені і прийшлось “поморочитись”, але на “буксах” вже не сижу, тому мабуть і продовжував шукати вихід із положення, а не закинув цю справу.

Тим більше пост по такій скринці виклав, та й сам бачу що народ читає, в мого хостинг провайдера інструкції всі на відео, і передивлятись відео, самі розумієте що довше ніж прочитати.

В відео, в основному  була така інформація що я і сам знав, та й по замовчуванню там все налаштовано було, тому і ще одна скринька від хостинг провайдера з назвою доменного імені “admin@ruszura.in.ua” запрацювала миттєво.

Гаразд, більше діла менше слів.

Отож, що потрібно щоб ваша почтова скринька з назвою доменного імені вашого сайту, повноцінно запрацювала в янденксовській службі, це змінити одну, з декількох DNS — записів, але зміни потрібно зробити, в особистому кабінеті вашого хостинг провайдера.

Заходите в власний кабінет вашого хостинг провайдера, в котрому поміняти потрібно один тип DNS — записів, назва типу МХ.

На що після того коли “Яндекс” підтвердить вашу власність на сайт, на сторінці налаштувань “Почта для домена” появиться  вказівка під словом “Домен” і доменне імя вашого сайту, буде підказка “Очікуємо встановлення МХ – запис”. 

Нижче текст “Шаг 2 налаштувати  МХ – запис”, нижче тексту “заведіть новий МХ – запис з наступними параметрами”, будуть вказані параметри які ви повинні вказати в налаштуваннях, в вашому власному кабінеті, в хостинг провайдера.

Тут то якраз щось кокретно описати за великим рахунком не має сенсу, оскільки яким чином вказати цей запис, в кожного хостинг провайдера способи різні, вказати потрібно “мх.yandex.net.” з приорітетом “10”.

Screenshot_4

В мене до речі в налаштуваннях вже було два “МХ” – записи, і одна з них з приорітетом “10”,

Screenshot_5

тому я її просто поміняв, прописавши в полі “мх.yandex.net.”, замість “mail” і зберіг зміни, а другий “МХ” – запис з приорітетом “20” залишив без змін.

Screenshot_6

Оскільки планую створити ще один ящик, а саме у свого хостинг провайдера, тому запис з цим приорітетом залишив, вважаю ще стане в нагоді. Яким чином знайти в налаштуваннях можливість поміняти  “МХ” – записи, мабуть буде легше звернутись в службу підтримки за консультацією.

Хоча коли вже знаєш причину, і що саме потрібно вказати в налаштуваннях, тоді думаю й самому розібратись буде не складно. Набагато складніше коли навіть не знаєш причини, але коли “почіхавши маківку” сам до всього “докопаєшся”, то й задоволення більше отримуєш, і ще один плюс для себе в цій галузі.

Screenshot_7

Тому не варто все залишати, якщо не виходить, а довести все до кінця, до зустрічі !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *