Поточний час:
Сьогодні 25 вересня, понеділок 2017 рік
Стрічка RSS

Введіть ваш Е-mail:

Zura-Blog 2 роки 9 місяців 6 днів

Ваш ip адрес:54.162.181.75

Добрий вечір!
Ви обновили сторінку в 21 : 49
Статистика

Кількість публікацій на блозі: 365
Кількість коментарів на блозі: 100
Кількість категорій на блозі: 17
Кількість міток на блозі: 28

Zura – Blog
Яндекс.Метрика UA TOP Bloggers

zura-blog-18Привіт всім відвідувачам Zura–Blog, сьогодні вирішив повернутись до теми по розкручуванню сайту, і один з способів який також можна застосувати це інформаційні листи. В більшості випадків інформаційні листи потрібні різнім компаняім для того щоб інформувати своїх працівників, клієнтів, і ділових партнерів.

Через newsletter працівники компанії і клієнти можуть отримати інформацію про те, що компанія проводить промоакції (кожного дня або кожного місяця) або ознайомитсь з спеціальними пропозиціями в привабливо доступній формі і передивитись їх по прямому посиланні в випадку переходу на сайт, звідки прийшов лист.

Розсилки — це по суті графічні елементи (фотографії, банери, брошури) які включають в себе код HTML (структура збірки) і частіше всього являються веб сторінками, які існують не залежно від “домашнього сайту”, і розсиляються безпосередньо і особисто всім бажаючим отримати такий лист.

Newsletter  тісно повязаний з поняттям “subscribe” (підписка), оскільки для того щоб відправити лист, потрібна адреса електронної почти, куда буде направлятись лист.

Етапи створення  newsletter

  1. реалізація дизайну
  2. етап додавання посилання на сайт
  3. створення документа HTML
  4. завантаження на сервер, хостинг веб сервер

Переваги розсилки

  1. звіт переглядів 95% (трафік зворотнього звязку)
  2. неінвазивна (без проникнення) реклама
  3. постійне нагадування клієнтам про ваші проекти
  4. пропозиції призивів і скидок постійним клієнтам

Розсилка (e–mail з новинами і пряма почтова розсилка) являється способом з допомогою якого ви можите інформувати відвідувачів про появу новин на вашому сайті. Ви можити розташувати на одній з сторінок  вашого сайту формуляр, в якому користувач може ввести емаіл адресу для отримання новин з вашого сайту. Приблизно кожні дві неділі або частіше, електронна почта відправляється всім тим, хто залишив свій e–mail.

Даний метод створює свого роду спільноту сайту, дії якого будуть сприяти просуванню вашого проекту.

Штрафи Google — Over Optimization Penalty

Термін (“over optimization penalty”) переводиться з англійської як переоптимізація. Штрафи Google появляються тоді, коли ми бажаючи швидко піднятись в рейтингу, порушуємо визначені правила, пробуючи штучно створити враження важливості сайту, і це не подобається пошуковій системі Google.

Для того щоб уникнути штрафів  Google, необхідно врахувати і контролювати наступне.

надлишок ключових слів (Keywords stuffing)

Ми говоримо про Keywords stuffing, надлишок якщо на сторінці і в метатегах ми надто часто використовуємо ключові слова (частота ключових слів надто висока)

жорсткий текст, тяжкий в розшифровці

тут мова йде про текст, який знаходиться на сторінці, але не видимий для читача. В такому випадку ми показуємо читачам щось одне і щось інше пошуковим системам. Ми можемо бути також оштрафовані за використання надто маленьких букв або дуже похожих кольором до кольору  фону.

лазейки (Doorway pages)

“Лазейки” — це декілка сторінок веб сайту, які були створені спецально для пошукових систем. Їх не бачать відвідувачі і можуть бути доступні тільки через сховані посилання.

платні посилання

Пошуковій системи Google не подобається якщо ми стараємось збільшити цінність нашого сайту штучно. Тому вона старається знайти і виявити платні посилання. Це тяжко реалізувати і Google намагається вирішити проблему відслідковуючи сторінки, які спеціалізуються на продажі backlinks (зворотніх посилань).

Відзначимо також, що існують навіть декілька каталогів посилань, де тільки за плату можна придбати зворотнє посилання, однак сайти з платними посиланнями мають погану репутацію у пошукових машин.

Перенаправлення  

Використання техніки яка автоматично перенаправляє користувача, який звернувся до доменного імені, на зовсім інший інтернет адрес.

Що можна зробити коли уже оштрафовані

В першу чергу необхідно індентифікувати причину штрафу, після чого необхідно її усунути. Потім необхідно повторно індексувати вашу сторінку в пошуковій системі. На англійській мові це називається “reguest reconsideration”. Детальну інформацію ви знайдете, перейшовши на наступне посилання.

http://www.google.com/suport/webmasters/bin/answer.py?h1=ru&answer=35843  

Типові помилки, здійснені веб майстрами.

Веб–майстри, які бажають збільшувати число відвідувачів сайту, використовують оптимізацію для пошукових систем. Вони вважаються, що якщо вони оптимізують сайт для пошукових систем, то це позволить покращити позицію в пошуковиках і по замовчуванню збільшити трафік. На самому ділі це не правильно, сайт повинен бути оптимізований для зручності користувачів.

Існують правила які не потрібно змінювати

Поганий дизайн або зневага дизайном

Щоб привабити павучків пошукових систем, більшість потрібно не нехтувати самою простою а також скоріше самою важливою частиною сайту, дизайном. Не слід забувати  що  на сайті будуть знаходитись не тільки павучки пошукових систем, але і звичайні користувачі, яких як ми знаємо тягне до красивого дизайну і легкої навігації.

Надто велика кількість ключових слів

Також популярною стратегією являється використання черезмірної кількості ключових слів, що означає розташування великої кількості слів і змісту для приваблення пошукових павучків і збільшення трафіку.

Додам такий факт, що пошукові системи програмують павучків, які ігнорують сайти з більшим, чим як за звичай кількістю ключових слів. Щоб нас не ігнорували пошукові системи, ключовими словами слід користуватись помірно, ідеальна плотність слів повинна бути 3 – 5 %.

Недостаток ключових слів

Дехто перенасищує ключовими словами свої сторінки, інші наоборот не використовують достатньої кількості ключових слів, що також не правильно.

Неправильний заголовок

Заголовок сторінки — це перше, що бачать користувачі і павучки в момент відвідування сайту. Заголовок повинен описати тему сайту. Коли назва перестає бути точним описом сайту, вважається що це некоректний заголовок.

Одинакові заголовки для різних сторінок.

Це дуже розпоширена помилка серед веб майстрів, які намагаються створити однотипний сайт. Одинакова назва для кожної сторінки сайту не являється правильною з точки зору оптимізації для пошукових систем, оскільки получається що сайт виглядає не оригінально, і не описує точний вміст кожної сторінки.

Простий вміст

Вміст сайту — це важлива частина процесу оптимізації для пошукових систем. Наявність граматичних помилок або опечаток може серйозно зменшити шанси сайту добре позиціонувати себе в пошукових системах.

Скритий текст

Скритий текст по суті похожий на черезмірне використання ключових слів. На самому ділі це включення в сторінку великої кількості ключових слів, які видимі пошуковими системами і не видимі користувачам.

Програми типу павучків будуть ігнорувати сайти, які використовують скритий текст і надлишок ключових слів.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *