Zura-Blog 1Привіт всім відвідувачам Zura–Blog сьогоднішню публікацію вирішив присвятити рекламі. Слово реклама мабуть стає відоме всім ще з народження, жартую звісно, хоча раніше коли ще був Радянський Союз вперше почув про рекламу, якраз коли вже СССР доживав свої останні дні.

Тоді  розпочали транслювати німецькі канали які можна було передивитсь через дицеметрову антену. Але таку антену  потрібно було розташувати на вулиці, і то високо щоб був доступ на пряму до телевишки.

Памятаю, прийшлось полазити, але воно коштувало того адже “відак” так тоді фільм називали, можна було подивитись на халяву.

Власне на німецьких каналах під час пауз  показували рекламу, тоді вперше дізнався що таке реклама, з інтересом тоді всі сприймали рекламу, не набридала ні кому. Власно для чого створюють рекламу, звісно щоб привернути увагу відвідувачів, щоб дати суспільству інформацію про щось.

Рекламу також застосовують щоб досягти відомості (стати відомим за рахунок реклами), привабити споживачів, відвідувачів, звісно що за допомогою реклами продукт стає широко відомим. В ціль реклами входить підняти кількість продажів якогось продукта, через добре розроблену, і налагоджену програму маркетинга.

До речі маркетингові програми завжди створюють для цільової аудиторії, який і адресована представлена продукція. Для цього маркетингові компанії, (в бренда можуть бути і свої власні відділення), які займаються маркетинговим дослідженням,  спочатку проводять вивчення ринку, застосовуючи аналіз декілька факторів, вік, дохід, географічне розташування, діяльність.  

Споживач отримує рекламу з багатьох джерел, з преси, з радіо і телебачення. Процес просування товарів і послуг в on–line середовищі дещо відрізняється від традиційних засобів масової інформації. Спочатку on–line реклама являла собою звичайне розміщення логотипу на сторінках з високою популярністю PR, що позиціонувало сайт як проект, який володіє достойним вмістом і підтримкою конкретної компанії.

Зараз посилання помінялись від звичайних логотипів, до того що зараз називають банер. Також в якості реклами використовують і реклані ролики, які одночасно являються і механізмом просування, і методом інформування.

Роль реклами

В принципі роль реклами приблизно таке саме поняття  як і ціль, привабити користувачів і потенційних клієнтів, ідентифікувати виробника товарів, налагодити взаємодію користувача і виробника, змінити відношення користувача до марки (розуміється що в кращу сторону).

Де розміщують рекламу, або де слід розмістити рекламу на сайті

Графічні елементи на сторінці, візьмем futer (в низу) наприклад, там елементи реклами не будуть привертати належної уваги,  більшість дизайнерів про футери забувають, або взагалі ігнорують. Однак тут можна вставити важливу інформацію. Як правило внизу розміщуюють право на авторство, можуть бути контактні дані, основні розділи, коротка інформація про сайт,  URL автора сайту.

Також там можна розмістити коротку інформацію про якісь корисні сайти, а красочний рекламний банер, я думаю що в FUTER не варто. Для любого виду реклами, включаючи і банерну, основним елементом який забезпечить ефективність реклами, являється місцерозташування.

Успіх реклами буде залежати від того на який сторінці сайту знаходиться банер, і в якому місці сторінки він розташований. Розташування банера на головній сторінці яка буде ефективно приваблювати цільову аудиторію, оправдає всі сподівання.

Я вважаю що банери які розташовані в верхній частині сторінки, дадуть набагато кращий ефект, ніж банери які розташовані  знизу. Банер повинен бути розташований якомога вище сторінки, і мати таке ж важливе значення, як і заголовок сайту, щоб привабити до нього увагу. Також що це стосується  позиції для банера, важливий і його зовнішній вигляд.

В мережі існують багато партнерських пропозицій, як для обміну банерами, так і розташування банера якогось ресурсу, з ціллю привабити з вашого ресурсу до себе відвідувачів. Поява банера стане приорітетною після того як ми встановимо партнерські відносини.

Банер

Банер це невелике рекламне зображення, яке розташоване на веб сторінці. Банер містить посилання, яке веде до сайту рекламуємої компанії. По даному посиланню користувач направляється туда через існуючий сайт. Цей тип реклами був введений перший раз в жовтні 1994 року на сторінці видавництва on–line Hot Wired. На даний час велика частина грошей яка тратиться на рекламу, тратиться іменно на банерну on–line рекламу.

Серед важливих особливостей банера слід відзначити його привабливість, і здатність приваблювати більше користувачів. Банери володіють прямим ефектом впливу на користувача які його бачать. Для аналізу ефективності банерної реклами існують спеціальні компанії, які складають звіти про трафік, і кількості проглянутих банерів. 

Банер повністю відрізняється від традиційної реклами, так як являється інтерактивним. Він може приймати цікаві форми, міняти зображення і повідомлення при переході на сторінку, або періодично. Ці технології були розроблені компаніями Microsoft ActiveX, і Sun—Java вони представляють собою маленькі реклами.

Що потрібно враховувати коли розробляти банер

Особливу увагу слід надати розробці слогана і підготовці тексту, щоб уникнути граматичних і інших помилок. Як правило слоган це єдиний текст, який видимий, оскільки основний текст реклами буде відрбражатись на сторінці сайту, яка відкриється після того як користувач клікне по банері.

Також необхідно врахувати колір зображення, логотипи, основні кольори банера. Тут мужуть виникнути перші проблеми, які повязані з веб середовищем. Перша це час на завантаження сторінки на якій буде розташоване зображення, я маю на увазі якщо на сторінці буде розташовано багато банерів. Хоча з теперішніми інтернет швидкостями, можливо навіть і такі сторінки будуть завантажуватись без жодного дискомфорту для відвідувача.

Я на даний час користуюсь інтернетом від Інтертелеком, де використовую модем 3G і звісно коли потрапляю на сторінки які довго завантажуються, часто закрваю їх не чекаючи поки вони повністю завантажаться. Хоча зараз можна встановити спеціальні додатки для відключення реклами в браузері. Деякі користувачі їх використовують, наприклад в Mozilla FireFox фільтр Adblock Plus.

Щоб зменшити час завантаження на сторінці.

Створюють банери невеликих розмірів, деякі сайти обмежують розмір банера до 10 кБ, що відповідає банерам розміру 486х60 пікселів. Існують багато розмірів для графічних банерів, від 300х330 пікселів для великих реклам і до 88х31 для маленьких банерів. Вважається що формат 486х60 пікселів біля 10–кілобайт став стандартним і йому надають перевагу багато сайтів які відображають рекламу.

Також відзначу існування динамічних банерів, це банери які міняються при кожному завантаженні на сторінці сайту, і являють собою анімовані зображення а також флеш–ролики. Динамічний банер ефективніший статистичного в три рази. Але не потрібно використовувати велику кількість кадрів. Три, пять буде достатньо. 

На цьому буду закруглятись, як дизайн так і  розташування дуже важливо для банерів, і для того щоб заохотити користувача перейти по рекламі, вирішення такого завдання потребує особливої уваги. В звязку з тим що банерна реклама сама ефективна, її можна побачити на любому сайті.

“Що дає реклама на сайті” хтось з вас може задати дещо дитяче запитання, звісно може дати невеличкий заробіток.

Як для мене, то реклама  навіть прикрашає сайт, роблячи вигляд сайту кращим, ну і за одно може щось капнути,  якщо користувач сайту зацікавиться рекламою і перейде на ресурс. До речі я так і не вказав в публікації як створити банер, виправляюсь. В принципі якщо трошки розбираєтесь в фотошопі, то проблем з банером у вас не виникне. Можна і ACD See Pro попробувати, вона легша програма, але і можливості менші. Найближчим часом напишу пост про те як створити банер.

 На цьому все до зустрічі.