Поточний час:
Сьогодні 18 червня, понеділок 2018 рік
Zura-Blog 3 роки 5 місяців 30 днів

Ваш ip адрес:54.198.86.28

Доброго дня!
Ви обновили сторінку в 14 : 19
Статистика

Кількість публікацій на блозі: 375
Кількість коментарів на блозі: 102
Кількість категорій на блозі: 17
Кількість міток на блозі: 28

Zura – Blog
Яндекс.Метрика UA TOP Bloggers

Post_120Привіт всім відвідувачам на Zura-Blog, продовжую розглядати тематику просування веб сайтів. В сьогоднішній публікації мова піде про два методи, які застосовуються для просування ресурсів в пошукових системах.

Чому важливо просувати веб сайт, в багатьох хто ще не має достатньо поняття в сфері веб дизайну виникає таке запитанння, тому що просування сайту забезпечить ресурс на першій сторінці в пошуковій системі, а це в свою чергу кращу присутність відвідувачів на сайті, і збільшить привабливість вашого ресурсу для відвідувачів.

Більша кількість відвідувачів, означає більшу кількість клієнтів для вашого проекту. І звісно якщо ресурс знаходиться якомога дальше на сторінках пошукових систем, або взагалі відсутній, то відвідувач навряд  чи зможе про нього дізнатись.  

Звичайно існують різні каталоги в які ви зможите по свої тематиці добавити сайт, але в каталоги мало хто заходить, тому ймовірність того що про ваш ресурс дізнаються низька, можна через соціальні мережі також розкручувати сайт, але всерівно зараз більшість користувачів в інтернет мережі шукають інформацію в пошуковій системі, ввівши запит в полі для пошуку.

Для того щоб зрозуміти як просування працює, введіть просто любу коротку фразу в полі для пошуку, в пошуковій – ситемі наприклад google, і ви зразу побачити результат, де будуть показані ті  ресурси по введеній фразі, які мають відповідь по вашому питанню. Звісно що більшість  клацне на посилання на один з ресурсів які розміщені на першій сторінці, і навряд чи комусь захочиться ще листати по інших сторінках, шукаючи інформацію.

Отож не достатньо мати в наявності легкий для завантаження, і красивий дизайн сайту, потрібно зрозуміти, що для сайта потрібно крім цього ще й забезпечити топове місце в мережі. Для цього існують два методи просування веб сайтів,  “White hat” і “Black hat”.

Метод  “White hat” (англ Біла шапка ) — метод, в якій входить більшість технологій які вважаються  “законними”,  для просування веб сайтів в пошукових системах. Вони схилаються основним чином на оптимізації структур сторінки, які містяться на веб сайті, для коректної інтерпритації і оцінки алгоритмів присвоєння рейтингів, які використовують пошукові системи.

Прикладом технології “White hat” може служити система “frendly url’s” (ситема побудови дружніх адресів). Дана технологія допомагає виключити недружні посилання, які містять такі параметри для прикладу як:

http://mysite.ua/index.php.? viue&id= 1&print=true

і замінити їх на

http://mysite.ua/index.php/1/print/

так звані дружні посилання які легше запамятовуються людиною.

Існують два типи “White hat”.

Оптимізація “On page” — звязана з змінами і доповненнями, зробленими безпосередньо в ісходному коді, який міститься на сторінці.

оптимізація функціональності веб сайту — сторінка повинна функціонувати в любому браузері, і повинна задовільняти різні вимоги користувачів, і код html повинен бути дійсним.

оптимізація ключових слів — ключові слова повинні стратегічно міститись в тексті і метатегах коду, але необхідно все таки   не  зловживати ними.

оптимізація метатегів — ці елементи можуть визначити характеристики сторінок, як наприклад: опис і інформація про автора сторінки, специфічні ключові слова,  мову на котрій написаний текст, тип сторінки і т.д.

оптимізація заголовку сторінки — можна ввести ключові слова і заголовок сторінки з ціллю оптимізації представленої сторінки в пошукових системах.

оптимізація текста і вмісту сайта — стосується бажаних ключових слів шляхом додавання їх в метатеги. Ключові слова, які введені в цей тег, повинні знаходитись в частині представленого тексту і вмісту сторінок веб сайту, оскільки часте повторення, примусовий і агресивний вміст і ключові слова безпосередньо в сайті можуть характеризувати даний сайт як спам.

оптимізація посилань — вони також можуть бути оптимізовані, таким чином щоб давати хороші результати  під час роботи пошукових систем.

Оптимізація “Off Page” — відноситься до дій, які здійснюються не через веб сайт а поза нього. (слід мати на увазі)

кількість сторінок — які ведуть через посилання до оптимізованого веб сайту.

характер представлених сторінок — показує що сторінки на яких присутнє посилання на сторінку, яку потрібно оптимізувати, повинна бути з такої ж самої тематики.

Page Rank посиланя які ведуть до веб сайту. Чим вищий Page Rank у представлених сторінок і положення в пошукових системах, тим ймовірно, що веб сайт піднімається в топ

опис в веб директоріях — індексація допоможе веб сайту володіти більшістю backlinks (зворотніх посилань) і відповідно просує по категоріях  представлених директорій.

посилання які ведуть до URL — які ми хочимо просунути, бажано повинні містити в якорному тексті ключові слова, які полегшать пошук, по яким можна оптимізувати веб сайт.

Метод  “Black hat” (“Черна шапка”) — меньш легальний. Його поява обумовлена бажанням власників сайтів бачити створені сторінки в самому верху пошукових систем, не зважаючи на правила гарної поведінки в мережі. 

“Black hat SEO” відноситься до методів, за допомогою яких пошукові системи “бачать один вміст а користувачі інший“. Називається (cloacking–маскування). Пошуковики приймають санкції, або видаляють із своїх індексів такі сторінки або веб–сайти.

 

Можна досить детально ознайомитись  про технології “чорної оптимізації” в “Порадах веб майстру” від Yandex.

Пошукова система старається не індексувати або не ранжирувати сайти

якщо на сайтах розміщена інформація яка копіюється, або переписується з інших ресурсів, і не створює оригінальний контент.

сторінки і сайти, єдиною ціллю яких являється перенаправлення користувачів на інший ресурс автоматичний “редирект”  або добровільно.

автоматично сгенерований (безсмисленний) текст.

сайти з каталогами статтів, програм, підприємств, якщо вони явліються тільки агрегаторами контента, не створюють текстів і описів самостійно і не представляють ніякого унікального сервісу.

сторінки з невидими або погановидими текстом

сайти які віддають різний контент користувачам і пошуковим роботам (клоакінг)

сайти які представляють товар або інформацію по партнерським програмам, і самі по собі не представляють  ніякої цінності для користувача.

сайти які використовують  обманні технології (скрипт, налаштування серверів) які переправляють користувача на сторонні ресурси, і міняють вікно результатів пошуку на сторінки інших ресурсів, при переході із пошукових систем.

сайти основним призначенням яких являється агресивна демонстрація рекламних матеріалів.

сайти які містять списки пошукових запитів (багаторазове повторення ключових слів), призначені виключно для обману пошукової системи, і маніпулювання результатами її роботи, в тому числі використання елементів сторінок, які приховують ключові слова, наприклад скролінгом або інших технічних прийомів.

групи сайтів  одного власника, які представляють користувачу одні і ті самі товари і послуги, які створенні з ціллю заповнення декілька позицій в результатх пошуку.

немодеруємі форуми, дошки обяв, які містять велику кількість спамових посилань

сайти які встановлюють зовнішні посилання виключно для обману пошукових систем і “накручуванню”  релевантності і не являються рекомендацією автора відвідати ресурс.

сайти або група сайтів які інтенсивно посилаються одна на одну (лінкфарми)

сторінки сайту з результатами пошуку

З чого можна зробити висновок  що потрібно уникати перш за все спамових посилань, звідки вони можуть зявитись на ресурсі, перш за все це в коментарях які можуть залишати відвідувачі, вони можуть містити спамові посилання. Тому варто видаляти такі коменти, а також з обережністю відноситись до коментарів, які не мають  толкового змісту.

Як за звичай вони можуть містити спамові посилання в тексті, як уникнути таких коментарів, встановити спеціальні плагіни які блокують спамові повіомлення, їх достатньо в мережі, або перевірити адресу чи сайт на спам, також присутньо багато ресурсів які виконають дане завдання безкоштовно.

Поняття пошукового спаму, включає спроби обману пошукової системи, і маніпулювання її результатами з ціллю підвищення позицій сайту в пошукових системах. Сайти які містять “пошуковий спам“, можуть бути понижені при ранжинуванні, або виключені із списку неможливості їх коректного ранжинування.

І перед закінченням публікації вирішив повернутись до маркетингу, а саме яку роль відіграє маркетинг у просування сайту. Візьмем для прикладу два типи  off-line і on-line.

Для off-line в якості прикладу можна взяти фруктовий магазин на ринку, для on-line віртуальний магазин, обидва спецалізуються на продажі, скажем фруктів. Основне завдання продавця фруктового магазину на ринку це розташувати точку в місці з інтенсивним рухом. І для того щоб привабити велику кількість покупців, потрібно застосувати напис плакат з якоюсь оригінальною або звичайною назвою.

Наприклад  просто “Фрукти (яблуки, груші, банани — імпортні і т.д)“, або щоб плакат получився більш замітним додати якусь оригінальну–прикольну  назву “Черешня без мяса” 🙂 . Як тільки такий текст зявиться перед торговою точкою, потенціальні клієнти будуть мати кращу можливість звернути увагу на товар.

В інтерет середовищі таке завдання вирішити значно складніше, так як в першу чергу необхідно створити веб–сайт, і якомога більш привабливий для користувачів, з красивим вмістом, зображеннями типу фруктів. Необхідно створити сторінки з продукцією, заголовками, описом, командними кнопками і спеціальними додатками.

Потім оптимізувати такий сайт (зрозуміло що мова йде про інтернет магазин) по визначеним ключовим словам, звісно додати хороші відгуки, наприклад число вмісту калорій в фруктах, відеоматеріали, блоги а в них статті про важливість фруктів в раціоні харчування.

І в ринковому магазині і в віртуальному ми можемо зробити все потрібне, але результат в віртуальному можна буде побачити тільки з часом і можливо в далекій перспективі на відміну від ринкового фруктового магазину.

Інтерет магазини завжди детально представляють назву і опис продукції, зображення. Іх слід розміщувати там де форма, колір, дизайн, можуть мати важливе значення для клієнта. Наприклад купуючи CD клієнти завжди оцінять презентацію фрагментів пісень в MP-3 . Або ігри, їх презентацію можна створити в форматі AVI.

В книжкових інтернет магазинах потрібен не тільки опис книг а також слід включити резюме, ліцензії, і відгуки тих хто читав дану книгу, позитивні відгуки можуть позитивно вплинути на іншиш потенційних клієнтів.

На цьому все до зустрічі.  

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *