Поточний час:
Сьогодні 27 травня, неділя 2018 рік
Zura-Blog 3 роки 5 місяців 8 днів

Ваш ip адрес:23.20.240.193


Ви обновили сторінку в 0 : 35
Статистика

Кількість публікацій на блозі: 375
Кількість коментарів на блозі: 102
Кількість категорій на блозі: 17
Кількість міток на блозі: 28

Zura – Blog
Яндекс.Метрика UA TOP Bloggers

Zura-Blog14Привіт всім відвідувачам Zura – Blog, продовжую розглядати тематику яка стосується терміну  Web 2.0, і сьогодні мова буде стосуватись соціального середовища, а саме соціальних сайтів. Соціальні сайти основуються на веб службах, які дозволяють людям створювати персональний профіль, який видимий тільки друзям і рідним.

В обмеженій системі розробляється список користувачів, які хочуть залишатись на звязку, і мати доступ до списку друзів.

Соціальні мережі являються таким чином, онлайн спільнотами, похожі на місця де люди мають потребу в спілкуванні, зустрічаються щоб поговорити з друзями знайденими в інтернеті, прийняти участь у обговоренні, висловити свою точку зору.

Це спільноти типу Facebook, MySpace, Linkedln, Twitter, HI5, Xing,  саме про ці соціальні мережі й буде  говоритись в сьогоднішній публікації, хоча більшість з них вам можуть бути не відомі, але в світі ці мережі користуються великою популярністю.  

Соціальні мережі приваблюють все нових і нових учасників, які бажають познайомитись з іншими людьми, знайомитсь а заодно, і отримати якомога більшу популярність в віртуальному світі. На початку ведення блогу, в своїх перших публікаціях, я згадував про соціальні мережі, де йшло про порівняння, а саме що краще мати свій власний сайт, чи бути зареєстрованим в соціальній мережі.

Власне висновок такий, одне другому не мішає, тим більше якщо ви ведете власний блог, то бути зареєстрованим в соціальній мережі просто необхідно. Саме на своїй сторінці, яку ви створите після реєстрації в соціальній мережі, ви зможити вставити посилання на ваш сайт, через ці посилання до вас зможе потрапляти більше відвідувачів.

Facebook Розпочну з самої відомої соцальної мережі, в принципі самої першої яка набула великої популярності, хоча і крім цієї мережі на той час існували інші мережі, але саме Facebook стала самою популярною мережею в світі.  Facebook на даний час представляє собою одну із самих розпоширених соціальних мереж в світі, і являється частиною феномену, який називається Web 2.0  

Ashampoo_Snap_2015.12.07_11h00m39s_007_

Користувачі можуть заходити в мережу і взаємодіяти з любої точки світу, де присутній доступ до інтернет мережі. В середині 2009 року в Facebook було зареєстровано двіста пятьдесять мільйонів користувачів, а їх середній вік склав двадцять пять і тридцять пять років. Хоча і Facebook являється самою популярною соц мережею у світі, але в деяких східних країнах вона заборонена.

В лютому 2004 року Марк Цукерберг тоді ще студент Гарвардського університету, заснував мережу “The Facebook”,  тоді ще thefacebook,  і запустив її в якості мережі вузла. До речі рекомендую переглянути цікавий фільм про те як створювалась мережа Facebook, правда правильну назву фільму уже забув, по моєму називається “Социальная сеть”, рекомендую подивіться, цікавий фільм.  В 2004 році один із засновників Facebook Пітер Тіль, інвестував в мережу пятсот тисяч доларів.

Після чого пішли і від інших інвестиції, зокрема зроблена компанією Accel Partners на суму 12.7 мільйонів доларів. В 2006 році відбулись переговори між Yohoo і Facebook для того щоб придбати мережу. Але цього не сталось, і в травні 2007 року Facebook запустив платформу для взаємодії з другими веб сторінками. Таким же чином було запущено безліч  додатків, за допомогою яких користувачі могли посилати різні повідомлення другим користувачам.

Через декілька місяців після запуску платформи Facebook ініцюювала додаток протів спаму. Варіант Facebook IPhone був оснований в серпні 2008 року коли було зареєстровано більше ніж пятнадцять мільонів користувачів. В липні 2009 року виявилось що число користувачів досягло двіст пятдесять мільйонів. В 2010 році соціальна мережа була доступна уже в більше ніж шістдесяти мов світу.

Зареєстровані користувачі отримують можливість знайти друзів по цілому світі, а не тільки в країні, де вони живуть. Користувачі можуть створювати і редактувати свій профіль, коли забажають. Громадські профілі можуть бути заблоковані іншими користувачами, але персональні заблоковані бути не можуть. Facebook отримує більшість користувачів через Google, Microsoft. Одна із більшості характерних характеристик соціальної мережі являється можливість розміщувати фотографії. Крім того користувачі можуть грати в різні он лайн ігри, на основі додатків.

ВКонтакті  російська соціальна мережа, яка була заснована Павлом Дуровим в 2006 році. Входить в трійку самих відвідуваних сайтів рунету. За основу портала де користувачам було потрібно вказати свої настоящі імена замість аватарів, використовувались реальні фотографії, за основу була взята американська соціальна мережа   Facebook, яка в той час не мала інтерфейса на російський мові.

Хоча слід відзначити основну відмінність мережі ВКонтакті, та й не тільки від  Facebook а і від остальних соціальних мереж до 2008 року, це повна відсутність реклами.

Twitter Далі мова піде про ще одну мережу яка на даний момент стає все більш популярною, це Twitter, безкоштовна соціальна мережа для ведення мікроблогів, коротких повідомлень до сто сорок символів, яка дозволяє відправляти користувачам обновлення про власну діяльність друзям.

Ashampoo_Snap_2015.12.07_10h42m13s_002_

Ці повідомлення додаються на власну сторінку і їх бачать ті, хто за ними “спостерігає” точніше друзі.  Власником соціальної мережі  Твіттер є компанія Twiter Ink, головний офіс компанії знаходиться в Сан-Франциско штат Каліфорнія. В 2012 році в компанії знаходилось  понад девятсот співробітників. Твітер також використовується багатьма веб майстрами в просуванні своїх проектів.

MySpace — являється частиною феномена який називається Web 2.0, забезпечує користувачам можливість створювати міжнародну мережу друзів, персональні профілі, блоги, групи, фотографії, музику і відеокліпи. MySpace — також дуже популярна соціальна мережа, і також одна із перших соціальних мереж, яка була відкрита в 2003 році.

Ashampoo_Snap_2015.12.07_10h44m54s_004_

Засновником мережі вважається Кріс Девульф і Том Андерсон, вони познайомились один з одним коли працювали в одній з компаній, після чого залишили цю компанію, щоб відкрити  MySpace. У 2005 році вони продали MySpace Руперту Мердоку за пятьсот восімдесять мільйонів доларів. У 2009 році  MySpace була головним конкурентом Facebook, але прогала їм битву за цільову аудиторію.

На даний час MySpace поступилась лідерством багатьом соціальним мережам, але слід відзначити що штаб квартира цієї соціальної мережі знаходится знаходиться в Беверлі Гіллз, в Каліфорнії. Власнтк на сьогоднішній день Руперт Мердок, основна аудиторія молоді люди від шістнадцяти до тридцяти пяти років, до речі орієнтована вона на інтереси і потреби творчих людей. Музика, живопис, програмування, дизайн тощо.

LinkedIn — ще одна дуже популярна мережа, аналогічна співтоваристу Facebook правда створена ця мережа спеціально для бізнесу. Середній вік мережі LinkedIn від тридцяти пяти до сорока девяти років. LinkedIn пропонує можливість побудувати бізнес мережу, що забезпечить не тільки довіру при влаштуванні на роботу, а також можливість знайти і зберігти нові звязки для бізнесу. 

Ashampoo_Snap_2015.12.07_10h46m59s_005_

LinkedIn була заснована Рейдом Хоффманом у грудні 2002 року, а запущена в травні 2003 року. Штаб квартира LinkedIn знаходиться в Маунтін Вю, Каліфорнія. Нинішній керівник компанії Джеффер Вайнер раніше працював в Yahoo. В LinkedIn інвестували кошти такі знамениті інвестиційні фонди як Грейлок, Бейн Капітал, Бессемер.

У LinkedIn зареєстровано понад восімдесять пять мільйонів користувачів, що представляють понад сто пятдесять голузей бізнесу з понад двісті країн.  Мережа представлена багатьма мовами, хоча української не має. Можна просувати свою компанію використовуючи LinkedIn, основна особливість мережі що відрізняє її від інших, це те що основний акцент робиться на професійне середовище.

Тим самим одним із методів просування своєї компанії, може бути створення сторінки на LinkedIn. На цьому буду закруглятись, в принципі розглянуті в цій публікації чотири самі популярні соціальні мережі, кожна мережа має свою особливість і відрізняється одна від одної акцентом  який ставиться в першу чергу.

Можна також відзначити ще декілька соціальних мереж, правда вони не є популярними в нашій країні, зокрема HI5 — інтернаціональний веб сайт, заснований в 2007 році, і був одним із двадцяти пять сайтів, найбільш відвідуваних в інтернеті. Засновник Рамлу Яламанчі, відзначається простою реєстрацією, а також широким спектром дій. Доступні опції для завантаження фотографій, створення альбомів, завантаження аудіо і відеоконтента.  

XING — являється платформою бізнес спілкування, німецька соціальна мережа орієнтована на німецькомовних відвідувачів, конкурент LinkedIn.

Frend Feed — зовсім не популярна в нашій країні, нещодавно зайшовши на сайт побачив напис що продається, хоча також відрізняється особливістю яка заключається в надання  інформації з різних соціальних мереж, блогів, мікроблогів, була доступна на одинадцяти мовах.

Соціальних мереж зараз на даний момент існує безліч, але більшість із них просто копіюють більш знаменитіші соціальні мережі, тому сказати що б вони чимось відрізнялись в від попередніх не можливо. Та й зокрема,  хоча б взяти популярні на пострадянському просторі “Однокласники” всерівно взяли за основу сайт Classmates. com. Більшість з вас скажуть що я пропустив стрімко прориваючись вверх Google+, скажу ні це не так, оскільки по Google+ планую випустити окремий матеріал.

На цьому все до зустрічі.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *