Поточний час:
Сьогодні 27 травня, неділя 2018 рік
Zura-Blog 3 роки 5 місяців 8 днів

Ваш ip адрес:23.20.240.193


Ви обновили сторінку в 0 : 36
Статистика

Кількість публікацій на блозі: 375
Кількість коментарів на блозі: 102
Кількість категорій на блозі: 17
Кількість міток на блозі: 28

Zura – Blog
Яндекс.Метрика UA TOP Bloggers

Zura-Blog11Привіт всім відвідувачам Zura–Blog, продовжую публікувати матеріали які стосуються терміну Web 2.0, і в сьогоднішній публікації буде говоритись про видимість профілю, а саме що таке профіль, відмінність  між профілями в різних соціальних мержах, а також деякі історичні дані про перші соціальні сайти які застосовували видимість профілю.  

Спільноти типу Facebook, MySpace, Linkedln, Twitter, а також ВКонтакте и Однокласники і багато інших приваблюють кожного дня все нових учасників, які бажають познайомитись з іншими людьми, спілкуватись з ними, і отримати якомога більшу популярність в колі віртуальних друзів.

На відміну від інших місць для спілкування, соціальні мережі дають можливість познайомитись, і отримати доступ учасникам до профілю членів спільнот із різних куточків світу, а також між членами соціальної мережі присутня можливість обміну досвіду.

Соціальні мережі дають можливість запрошувати друзів друзів, а також ділитись друзями, в результаті чого виникають звязки між людьми, які не були би налагоджені іншим чином. В першу чергу в спілкування вступають знайомі, які підтримують звязки і за межами інтернет середовища. На багатьох соціальних сайтах учасники не тільки знайомляться з іншими користувачами, а також відновлюють контакти з людьми з якими були знайомі раніше, отримують доступ до журналів інших учасників, щоб бути в курсі подій, які відбуваються з старими і новими друзями.

Хоча  сайти соціальних мереж здійснюють безліч функцій і технологій, їх головним завданням являється  видимість профілю, який відображає список друзів, які самими являються користувачами системи. Після реєстрації на соціальному сайті людину просять заповнити форму з рядом запитань, який включає опис таких параметрів, як: вік, місце проживання, інтереси і розділ “про себе”.  

Більшість веб сайтів рекомендують завантажити фото  на профіль. Деякі веб сайти дозволяють додавати мультимедійний контент або поміняти зовнішній вид профілю. Видимість профілю залежить від веб сайта і побажань користувача. З точки зору конструкції профіля Friendster (одна з перших соціальних мереж основана в 2002 році) покриті сканерами пошукових систем, роблячи їх видимими для всіх, незважаючи на те чи є обліковий запис чи не має.

З другої сторони Linkedln контролює вміст в залежності від того, чи володіє користувач платним акаунтом чи ні.  Такий сайт як MySpace дозволяє вибирати користувачам, чи буде профіль загальним, чи тільки для друзів. У Facebook на цей рахунок інша точка зору. Користувачі можуть належати до групи друзів, можуть виділяти профілі один одного, крім випадку, якщо власник не дозволяє групі передивлятись свій профіль.

Структурні зміни, такі як прозорість і доступ, являються основними критеріями, по яких соціальні веб сайти відрізняються між собою. Після реєстрації на соціальному сайті користувачу пропонується визначити тих користувачів, з якими він буде зєднюватись. Маркування залежить від веб сайту, “друзі”, “контакти”, “шанувальники”. Більшість з соціальних мереж вимагають двостороннього підтверження дружби, але не всі.

Термін “дружба” може бути помилковим, так як приєднання до групи не обовязково означає дружбу в буквальному смислі, а мотиви приєднання можуть бути різні. Публічний показ дружби являється важливим компонентом соціальних сайтів. Списки друзів містять посилання на профілі кожного друга, дозволяють користувачам пройти через мережевий графік, клацнув на список друзів.

На більшості веб сайтів списки друзів видимі для всіх, хто володіє правом відвідувати профіль, хоча і бувають виключення. Більшість соціальних сайтів забезпечують користувачам механізм, за допомогою якого вони можуть залишати повідомлення на профілі друзів. Ця функція означає в основному напис “коментарів”. Крім того соціальні веб сайти володіють функцією private messaging (відправка власних повідомлень) похожих на почту. Хоча і коментарі, так і власні повідомлення на більшості сайтів не завжди доступні.

Не всі соціальні сайти спочатку підтримували можливість “коментувати” записи. Крім профілів, друзів, коментарів і власних повідомлень, соціальні сайти в основному відрізняються харектеристиками користувачів. Деякі мають можливість спільного доступу до відео і фото, інші включають технології блогів і миттєвих повідомлень. Існують сайти спеціальних мобільних мереж (наприклад Dobgeball) і інші.

Більшість соціальних сайтів направлені на людей із окремих географічних регіонів, в яких  та чи інша мова спілкування, хоча це не завжди визначає структуру сайту. Наприклад Orkut був оснований в США тільки з англійським інтерфейсом, але бразильці які говорять на португальський, дуже швидко стали домінантною групою користувачів. Деякі мережі розробляються для етнічних груп, релігій, політичних переконань і інших категорій.

Існують також соціальні мережі для собак Dogstet і котів Caster, але займатись їхніми профілями повинні власники тварин.

On – line спільноти наклали свій відбиток на бізнес. Більшість підприємців прибігають до цього способу спілкування, оскільки він надає їм визначені переваги і відкриває нові можливості, які дозволяють розвивати бізнес. Компанії почали створювати свої профілі в соціальних мережах для того, щоб легше було взаємодіяти з суспільством, в відкртитій і прозорій манері.

Так On – line спілкування в соціальних мережах, це не замінимий інструмент любого спеціаліста по звязкам з громадскістю. Співпрацівники компанії проводять моніторинг обговорення, який проходить в рамках соціальної мережі, ініціюють дискусії, які краще проводити в формі діалога.

Щоб відправлені повідомлення давали ефект, необхідно бути уважним до зворотніх повідомлень і коментрарів. Коли людина відправляє зворотнє повідомлення компанії, вона очікує відповіді в найближчий час. Ніхто не любить чекати. Адже люди повинні відчувати увагу, повинні знати що з їх думкою рахуються.  

Причини по яким користувачі використовують соціальні сайти

  1. розваги
  2. спілкування з іншими користувачами
  3. інформація про продукцію і послуги доступ
  4. до різних додатків і ігор

покупка продукції і послуги (кожен третій користувач звертається до сайту соціальної мережі, щоб спитати чи прочитати про думку користувачів про товар чи послугу який вони би хотіли купити.) Для багатьох користувачів думка може бути важливішою, чим офіційне представлення продукції на сайті виробника.

 

Далі історія, історія один з самих цікавих предметів в школі, мабуть кожному буде цікаво хто з перших сайтів  застосовував поняття видимість профілю.

SixDegrees Перший соціальний сайт був оснований в 1997 році SixDegrees. com який дозволяв користувачам створювати профілі і список друзів, а з 1998 року передивлятись список друзів. SixDegrees був першим, який скомбінував всі можливі можливості.   SixDegrees позиціонувався в якості інструмента, з допомогою якого користувачі могли приєднюватись і спілкуватись один з одним.

Хоча SixDegrees і привабив мільйони користувачів, він не зміг створити успішний бізнес, і в 2000 році служба була закрита. Цілком можна відзначити оглянувшись назад що  SixDegrees випереджав свій час.

Classmates.com дозволяє людям приєднюватись до однокласників або однокурсників навчального закладу, який вони закінчили, і шукати інших користувачів, але довший час цей портал не підтримував функції створення власних профілів і додавання друзів. З 1997 року по 2001 рік більшість соціальних спільнот стали підтримувати різні комбінації профілів і реклами.

Ashampoo_Snap_2015.12.11_22h00m45s_001_Chrome Legacy Window

Вони дозволяли створювати користувачам персональні профілі, і користувачі могли додавати друзів до свого профілю не спитавши при цьому дозволу. До речі Classmates.com існує і до сьогоднішніх днів, і ідея цієї мережі, була взята відомого більшості в нашій країні порталу Однокласники.

Livejornal.com створена в 1991 році американським студентом програмістом, був відкритий сервіс Livejornal.com де можна було створити детальний профіль. Незабаром сервіс надав можливість додавати контакти друзів.  Livejornal став першим масовим хостингом блогів.

Наступна хвиля соціальних сайтів почалась в 2001 році коли був оснований Ryze com. щоб допомогти людям обєднати їх бізнес в мережі. Засновник Ryze обявив що спочатку представив свій сайт друзям, першим членам співтовариства із Сан-Франциско, в тому чмслі і інвесторам, чим і забезпечив можливість створення і підтримання ділових контактів.

Ryze com Спочатку  Ryze com, був тісно повязаний був тісно повязаний з іншими сайтами такими як Linkedln, і Tribe.net вважалось що зможе допомогти їм не конкорувати один з одним. Але в кінцевому підсумку Ryze com не отримав великої підтримки, зато Tribe.net привабив багато користувачів, а Linkedln став потужною бізнес службою.

Висновок

Мільони користувачів приваблють сайти соціальних мереж, багато з цих мільйонів добавили ці сайти в свою повсякденну практику. Для більшості ранок починається з чашки кави і перегляду своєї персональної сторінки в соціальній мережі, на таких сайтах здійснюються безліч функцій і технологій, наприклад онлайн ігри між користувачами. Дуже цікава функція, підбирається суперник по грі, можна добряче потрати час якщо лишній.

Хоча на мою думку основним для соціальних мереж являються видимі профілі. Через соціальні мережі можна підключитись до різних груп. Мабуть зараз рідко зустрінеш користувача інтернету який би не мав своєї сторінки в соціальній мережі. Тому звісно що для розкрутки блогу соціальна мережа один з бажаних інструментів, по якому можуть дізнатись про ваш сайт.

В принципі на цьому все, до зустрічі.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *