Привіт всім відвідувачам Zura – Blog, як і декілька попередніх публікацій, так і сьогоднішня не буде мати ніякого відношення до веб – дизайну, хоча і не зовсім до ігрової консолі, проте до одної з сучасних ігор, яку також можна грати на Sony Playstation, ця гра вважається хітом серед гоночних ігор, має в принципі і високий рейтинг, але як для мене, то в мене ця гра і рейтингу би ні якого не отримала.

Звісно запитання, а чому? Отож, давайте спочатку я все ж таки розясню все по частинках, так як, якщо хтось з нових гравців, які розпочали грати в саме цю версію Need for Speed 2015, і дійшли в Need for Speed 2015 до завдання “Як обігнати Магнуса на його порше 277, миля Macdermid”, звісно що почнуть шукати відповідь.

Відповідь яку я також шукав, і в принципі,  всі ті що я відвідував сайти а також форуми, як конкретної, та й не конкретної відповіді я тоді не знайшов, як виконати дане завдання. 

Відразу скажу, що в цій публікації ви не знайдете якийсь там секрет даного завдання, наприклад баг, скажем заїхав там на якусь певну ділянку, а там раз, і випав трофей.

Ні, саме це  ви не знайдете, але запевняю вас, про дещо корисне ви для себе по даній грі дізнаєтесья, я сам випадково в грі одну скажем “фігню” замітив, ну і зрозуміло що хто з вас прочитавши цю публікацію, навіть якщо не кожен з читачів  грає  саме в цю гру, якщо не грає, то й зрозуміло що мабуть і не шукає легкий спосіб, яким чином виконати дане завдання, але всерівно, про де що корисне для себе дізнається.

Отож, спішити не буду, а розтлумачу все по порядку, як сам бачу на лічильнику, по статистиці то блог читають не тільки нові відвідувачі, а такі що віддавно, роками час від часу заходять на сторінки сайту.

А раніше блог взагалі не мав ніякого відношення до ігор, а стосувася суто веб дизайну, тому той хто читав раніше блог, і зайде на саме цю сторінку, читаючи публікацію “Як обігнати Магнуса на його порше 277”, (миля Macdermid в грі Need for Speed 2015), зрозуміло що просто не “врубається”, про що йде мова.

Отож, Need for Speed 2015 це взагалі то гоночна гра, гра яку можна грати на персональних компютерах і ігрових консолях, і ця гра судячи з чотирьох чисел (2015 – рік виходу “Need for Speed 2015”) далеко вже не нова, після неї ще вийшла і не одна версія, мені також знайома версія гри і за 2017 рік, а найближчим часом, а точніше в дві тисячі девятнадцятім, повинна зявитись най новіша версія, із серії цих ігор.

Що означає слово Need for Speed, мабуть багатьом відомо, можливо що саме значення слова в перекладі з англійської не всім відоме, але сама назва гри Need for Speed, безперечно що багатьом відома.

Не скажу точно, чи з сімдесятих, чи з вісімдесятих років виходять ігри з цією назвою, думаю що більшість хто на даний час читає публікацію, мабуть знає що Need for Speed відноситься до гоночних ігор.

Я не збираюсь вдаватись ще й в деталі, мається на увазі чи гра відноситься до “аркади” чи до “шутера”, оскільки прийдеться ще й розяснювати значення цих слів, а до якого типу гра відноситься, то до цієї публікації,  тип гри по суті то, не має ніякого відношення.

Отож Need for Speed 2015, ця гра вже вважається скажем старою, багато в неї зіграли, але не багатьом вдалось завершити гру до кінця.

Бачу по статистиці 6.4 % проценти здобули “платину”, “платина” це кінцевий кубок трофей, надається будь якому гравцеві який пройде, а точніше здобуде всі призи (кубки), які передбачені і надаються під час виконання певних завдань.

Ну і відповідно 6.4 % проценти, це всі ті гравці яким вдалось все виконати до кінця, перетерпіти це (у – с – тво), хоча слід відзначити, що виконали повністю завдання всі ті, що зареєстровані на серверах від “ЕА”.

В принципі Need for Speed 2015 це є мережева гра, і без облікового запису від “ЕА”, в цю гру не можливо буде грати, тому 6.4 % проценти, це точно всі ті що здобули цей приз, але тут слід також звертати увагу по останньму виконаному призу, називається “Станьте легендарною іконою”.

Надається такий приз, якщо виграєте кінцеву гонку, тривалість гонки в десять хвилин, сто з копійками контрольних точок, після перемоги в цій гонцій відразу дзвонить телефон, не ваш звісно що, а ігровий, в голосовому повідомленні вказується місце зустрічі, після чого заїзджаєте в вказане місце, передивляєтесь відео, потім машина яка виграла фінальну гонку, опиняється в гаражі.



І появляється очікувані призи, спочатку “Золотий кубок”, а за ним і “платина”, далі йдуть титри, там вказано всіх “бамбуків” які працювали над цим (у – б – с – м), інашим словом я це не назву, потім розясню чому, власне якщо у вас всі трофеї здобуті, то лиш тоді надається кінцевий трофей, називається “платина”, а точніше платиновий кубок.

Якщо ні, то йдете за тими що ще не здобуті, в Need for Speed 2015, останні дві гонки випадають після того як справитесь з кінцевими пятьма завданнями, звісно що тяжкими, тоді і отримуєте право на дві кінцеві гонки, але “платина” надається якщо візьмете всі призи, ну після гонок лишаються призи які не мають відношення до гонок, то не здобути їх можна тільки якщо взагалі “фіолетово” ставитесь до закінчення ігри.

Хоча після “платини” гра ж не закінчується, оскільки на вас чекають додатки, це доповнення до гри, можуть бути інші рівні, ну власне два додатки, які відношення до платини не мають, бо навіть якщо ви збирете всі призи в додатках, “платину” не отримаєте, платину тільки отримаєте якщо збирете всі призи в основній грі.

Якщо виграєте ці дві кінцеві гонки, точніше одну з двох, це останню, так як в передостанній можна третім приїхати, завдання зараховується, але я передостанній гонці, всерівно “мудохався” щоб прийти першим.

Маючи на увазі, уже з малого, але все ж таки досвіду той факт, з прикладу іншої ігри цієї серії  Need for Speed 2017, там також одна з останніх гонок зараховується, навіть якщо прийти на фініш третім, але якщо наступні кінцеві дві не закінчити, а взагалі вийти з гри.

Тоді прийдеться знову розпочинати виконавати завдання з трьох гонок, а не з двох, перша після третього місця остаточно не зарахується, додам що в Need for Speed 2017 кінцеві три гонки, і якщо  розпочати знову виконувати останнє завдання, це  завдання  називається “Бандитська гонка”,  і як я вже казав, завдання кінцеве і туда входять три гонки.

І якщо в першій гонці  зайняти третє місце, потім вийти з гри і не завершити дві остальні гонки, тоді не получиться розпочати ще раз виконання саме з другої гонки, а прийдеться заново з першої гонки, заново проходити ту саму гонку, в якій ти заняв згідно вимог третє місце,

Тому, не те що би бажано Need for Speed 2017 прийти першим, а навіть потрібно першим а не третім, в першій гонці, і тоді перша гонка зарахується остаточно, а далі вже сміло можна виходити з гри якщо надоїсть “мудохатись” з другою гонкою, оскільки після першого місця в першій гонці, гонка остаточно  зараховується.

В мене так було, не знаю чи Need for Speed 2015 так само, гонка то кінцева будь яка тяжка, і прийти невіть третім не завжди получається, але взявши за орієнтир з попереднього Need for Speed 2017, подумав що краще все ж таки вигравати гонку, і вирішив постаратись.

Отож, якщо у вас всі трофеї здобуті, тоді і отримуєте “платину”,  якщо ні то йде за остальними, вони в будь якому разі набагато легші ніж попередні, але в Need for Speed 2015 є такий прикольчик, добре що в мене цей прикольчик не появився, отож ви можите виконати завдання, а у вас трофей не появиться.

Тоді роби що хоч, а “платина” не появиться, це просто звичайний глюк в ігрі, який траплявся в деяких учасників, на форумах рекомендували заново розпочати процес гри, йшли би ви на багровий з такою рекомендацією, оскільки де ж гарантія, що в новому процесі гри, не очікується на вас та сама “хе – ро – та”.

І це не єдина скажем “є – б – н” від авторів цієї гри, таких є безліч, і про одну з них і далі буде йти мова.

Отож як я вже зазначав, для того щоб отримати головний приз Need for Speed 2015, потрібно здобути всі призи, які заплановані при виконанні того чи іншого завдання.

Взагалі, саме найтяжче серед всіх завдань в Need for Speed 2015, це стати “Іконою швидкісті”, точніше ікона це трофей, а завдання називається “Миля М” де потрібно вписатись в гонку у визначений для цього завдання час.



І тут не те що такий собі “баг”, мабуть навіть і “багом” не назвеш, навіть і значення як би підібрати не знаю, до речі як на мою думку, присутня ще й в Need for Speed 2015 граматична помилка, від розробників гри.

Хоча можливо ця помилка не зовсім граматична, але менше з тим, суть то від цього не міняється, оскільки помилка є помилка, ну і додам ще пару слів, стосовно помилки.

Отож, суть завдання, в завданні чітко вказано, що потрібно випередити “Мангуса на його старенькому порше”, але під час завдання Мангуса випереджати не приходиться, а приходиться мудохатись з гонкою на час, є певна дистанція, яку потрібно подалати за певний час, і саме на машині Мангуса.

Це завдання відноситься до кінцевих завдань, кінцевих є пять завдань, і всі тяжкі завдання, але з поршем Мангуса вважається найтяжче, оскільки потрібно вписатись в час саме на машині Мангуса.

Тут взагалі потрібно спочатку привикнути як на машині Мангуса іздити, оскільки при навіть дуже маленькому дотику, до якоїсь перешкоди зліва чи справа, машина Мангуса просто зупиняється.

А вписатись в час, як я бачив по відео які викладали інші учасники гри, в принципі і я також впорався з цим завданням, тоді коли починався відлік останніх секунд.

Так як при маленькому дотику, машина Мангуса добряче збавляє швидкість, а чого чого а швидкості цій  машині явно не вистачає, ну і тим більше, якщо ця машина розбивається, то вам не вдасться фінішувати вчасно.

Уточню ясніше, в грі якщо машина розбивається, то потім через декілька секунд відновлюється, правда ті секунди які даються на відновлення втрачаються, коли машина просто вдаряється а не розбивається, то рухається дальше без відновлення, і звісно що секунди не втрачаються, просто падає швидкість.

Ну а як я вже казав, порше від Магнуса навіть при маленькому дотику, майже зупиняється, враховуючи те що дистанція велика, а часу надається мало, тому і завдання вважається найтяжчим.

Оскільки потрібно ідеально вивчити всю дистанцію, ідеально пройти  цю дистанцію, майже цілий час під “нітро”, а коли “нітро” в машині закінчується, відпускається кнопка на котролері, що б знову заповнились запаси “нітро”, машина звісно що повинна їхати а не зупинятись, правда швидкість зменшується, але кількість “нітро” наповнюється, тому кнопка на контролері яка призначена для нітро включається, щоб поповнити запаси нітро, потім знову витратити і знову поповнити, і так вся дистанція. 

Короче “е – б – н” така, що ну його на ліво чи на право, але коли доходиться майже  вже до кінця, тоді звісно що бажання виконати будь яку  “е – б – н”, все ж таки закінчити з цим всім, довести справу до кінця як говориться, хоч тяжко і не потрібно, з того нічого ж не отримуєш, хоча в кого який характер.

По профілю інших учасників, можна зробити висновок що дуже мала кількість все робить до кінця, просто залишає гру і розпочинає нову, ну або наприклад грає в одну, зайде в цю гру, трохи “по мудохається, і плюне”, почне іншу грати.

На жаль я з таких, поки одну гру не добю до кінця, за іншу не берусь, хоча ігор уже достатньо накопив, лиш би було бажання грати.

Ну і зрозуміло що лиш тільки постійні спроби приносять результат, і за постійних спроб, звісно що вже орієнтуєшся, наприклад чи вписуєшся по часу, як бачиш що не вписуєшся, то перезапускаш гонку, я маю на увазі,  якщо приблизно знаєш який час потрібно тримати на певній ділянці дистанції, тоді орієнтуєшся чи вписуєшся ти по часі, і варто продовжувати виконувати завдання, чи ні, і розумніше перезапустити завдання.

Я добре памятаю одину з таких спроб, ну і завдяки якій, я й звернув увагу що щось в цих “б – их” Need for Speed-ах не так.

Ну власне в даному завданні вже орієнтуючись в часі, знав що який час повинен бути на дистанції, знав уже що потрібно старатись виїзджати на міст хоча б на 3 мін, 52 сек, і взагалі просто ідеальний час, коли перед останнім поворотом перед фінішем, в мене до речі перед останнім поворотом точно тоді було десь секунд двадцять, а то і більше в запасі, і цього часу від останнього повороту до кінця надзвичайно достатньо, щоб прийти вчасно.

Тому в тій спробі, останній поворот робив без ризику, акуратно, дивлячись щоб в зустрічну машину не врізався, оскільки може зявитись “програмний (п – ідар)”, всунутись під ніс, ну або можна самому влетіти необережно в машину, яка несподівано зявиться перед фінішем а ти спішиш щоб вчасно фінішувати, не дивляись на запас.

Було  раз в мене, що вже перед самим фінішем виїзджає величезний грузовик, і поки збагнеш що куди, ти вже в нього вїхав, тому якщо відразу не побачиш, тоді можна вважати, що ти вже в нього вїхам.

Якісь там соті чи тисячні долі секунди,  якщо дуже добре зреагуєш, то буває що можна ухилитися.

Тому і зрозуміло, якщо побачив що часу в запасі вистачає, то не мав сенсу ризикувати з різкими поворотами, а все робити акуратно, ну і відповідно якщо побачив що часу мало, тоді ризикуєш, на різкий поворот не звертаєш увагу, так як яка різниця якщо влупишся в когось, ти ж по часу то не вписуєшся,  тому зрозуміло, відповідно якщо вписуєшся, то не ризикуєш.

Приготовився в тій спробі я вже святкувати, вважаючи що вже накінець то впоравився з цим “е б чим” завданням, коли почув що несподівано швидко розпочався відлік часу,  звісно що відзразу кнопкою на контролері включаю “нітро”, але порш Мангуса розганяється навіть і на “нітро” як “черепаха”, але на екрані вибило, що в час так як би вписався.

Дистанцію потрібно було пройти за 6.31, я пройшов за 6.31,07.

Коли побачив вказівку що не пройшов, почав звісно що все крити багровими, і трьох, а то двадцяти поверховими матами, себе бараном називати, мовляв потрібно було краще швидко рухатись, і не дивитись на час, як і в подальшому, так і в успішній спробі,  я старався вже не зазирати на час, щоб не відволікатись.

На 6.31,07 я думав що вписався по результату, але коли через секунду прочитав напис “не виконано”, звісно що далі і мати пішли, і багровими почав крити, але то ж гра, видало що “не виконано” і все.

Все ж таки не розумію, що за неграмотний баран виставляв завдання. Якщо час виставляти до  6.31, тоді в завданні слід вказувати норматив 6.30, а не 6.31.

Так як 6.31,07, чи навіть 6.31,99, це завжди 6.31 а не 6.32, ну менше з тим, а можливо я і помиляюсь, але як би там не було, а вісім сотих секунди, і після того я разів мабуть з пятнадцять а то і більше пробував, коли накінець то виконав норматив, вписався в 6.29.

Все ж таки це говорить про повний не професіоналізм розробників гри, і відповідно також того хто випускає цю гру, як би там не було, але “паритись” після того як не стало вісім сотих секунди, нервує звісно що, та багато просто плюнуть і залишать таку “фігню”.

І саме після цієї спроби, я і вирішив все вже записувати на відео, а саме дистанцію, щоб потім передивлятись куда я не вписуюсь, або можливо, десь є якийсь інший шлях, маю на увазі коротший, навігатор показує свій, стрілки також можуть вказувати довший, а в даному завданні можливо взагалі існує коротший шлях, по якому ти легко можеш вписатися в час.

Звісно що такий шлях потрібно знати, якщо не знаєш то знайти, а не як придурок, не знати чого “паритись”.

Коротший шлях я так тоді і не знайшов, коротшого в цій грі не передбачалось, ну всерівно пройшов я це завдання, не сказав би що спроба яку я пройшов, краще виконалась за ту де я виконав на 6.31,07 .

Ну і просто коли одного разу передивлявся збережені мною ролики, їх можна зберігати в памяті приставки, потім на флешку файли перекинути, я вже мав бажання видалити відеофайли, оскільки платина вже є, все нарешті зроблено, ну і перед тим як видалити просто ще раз передивлявся відеоролик, і ось побачив  я  з одного ролика, побачив як ця (“скотина” — гра), мається на увазі, взяла і під час проходження (тупо “спи – зд – ла”) три секунди часу.

А саме головне що ще раніше, правда до того як сам виконав це завдання, побачив по ютюбу  один лівий відеоролик, передивлявся я також відеоролики як інші проходять, більшість на відео виконували це завдання  так як і я, проходили  на “соплях”, але на одному з відео роликів я побачив, що якийсь “долбень” вписався в часі з запасом, при тому, двічі розбивши машину, але фінішував  з високим результатом.

Кожен хто грав в Need for Speed 2015, і хто виконував це завдання, знає що це взагалі то не реально, дехто скаже що потрібно шлях проходити по синій лінії, тоді мовляв програма час повільніше рахує.

Я також пробував рухатись і по синій лінії, як на мою думку, то “синя лінія” нічого не дає, та й “чудік” на одному з відеороликів двічі розбив порш Магнуса, але прийшов за 6.12, це ж треба, але синьої лінії він зовсім не тримався.

По синій лінії ха – ха, взагалі то програма любить виставити “п – ідара”, виставити на зустріч вашій машині, і ще рухається “п – ідар” з шаленою швидкістю, і в такому місці де ви його здалеку не бачите, і уникнути щоб не врізатись в цього  “п – ідара”, майже не реально.

В принципі, зрозуміло що розробики ігри зацікавлені в тому щоб чим довше вас тримати в своєму Need for Speed 2015, оскільки гра тоді вважається цікавшою, ну і по рейтингу високою, і для того щоб вас в своїй “х – ні” довше потримати, звісно що під час виконнаня завдання, тобі повинні всіляко заважати.

Методів багато, це і трафік на дорозі який потрібно минати щоб не врізатись, і “п – ідарів” які самі на великий швидкості в тебе врізаються,  ухилитсь в таких майже не можливо, отож якщо з далеку побачив і вспів зреагувати повернувши в сторону, але дуже часто получається при такому повороті розбивати машину.

Получається навіть не пятдесять на пятдеся, а скоріше двадцять на вісімдесять, тому потрібно передбачати, що там може бути “п – ідар” що вріжеться на великій швидкості, і якщо є в час в запасі то різко не повертати, а старатись обережніше.

Я раніше думав що це якісь не адекватні “д би”, які присутні разом з учасником у грі, але як виявилось ні, це прогамні боти, намагаються таким чином тобі заважати виконати завдання, змушуючи тебе як найдовше залишатись в грі.

Ну не знаю, для чого авторам потрібно гравця залишати як найдовше виконувати завдання, але тупо просто “пиз ти” час, раз і відрахувавши три секунди, це вже занадто. 

Тут одне можна сказати “дол бо о би”, ну і віповідь звісно що, залишається просто тупо повторювати виконувати одне і те саме завдання, поки сама програма не порахує що кількість спроб уже достатня, і вам в одній з спроб нарешті  завдання зарахується.

Далі кому цікаво можите просто переглянути цей відеоролик, після чого зробите висновок, що це навіть не шахрайство з боку авторів ігри, а просто “дол – бо – бство”, зрозуміли мабуть значення слова, а автори відповідно “дол – бо – би”.

Я так і не можу знайти відповіді, для чого потрібно таким чином робити завдання складним, тупо забераючи секунди, ну взагалі відповіді я найти не можу, для чого така фігня потрібна розробникам гри.

Тут в грошах питання не стоїть, оскільки за виконання цього завдання отримуєш нікому не потрібний “срібний кубок”, завдання як я вже казав складне, оскільки потрібно повністю вивчити і запамятати всю дистанцію, вивчити де можуть на дистанції зявлятись “п – ідари”, де прискоритись, а де зменшити швидкість щоб вписатись.

А крім того як виявляється, ще й тупо відраховуються секунди. 

Отож на відеоролику повторення декілька разів, як час проходження з 4 м 12 сек, відразу перескакує на 4 м 15 сек, через мілісекунду час стрибнув на 4 м 15 сек, (повний відеоролик знаходиться в кінці публікації), я декілька разів передивився всю цю ірунду, добре що “класний” плеєр є в наявності, можна багато дискутувати, на рахунок того що я помиляюсь.   



Але факт є факт, я добряче цей запис передивився, ну програма гри просто “н ма ху є”, хоть з любої сторони дивись, але так гра запрограмована аторами. Ну просто навіть і близько не можу “прикинути” , що за причина таким чином програмувати проходження гри.

Мається на увазі, чи завдання виконується за шість спроб, чи за пятдесять, ну хоть трісни, але так хочеться авторам гри, щоб завдання якомога більше раз ви виконували, ну мене така “х ня” не влаштовує, виходить що гра грає за тебе, а не ти.

До речі, для прикладу можна порівняти проходження одного чувака, який двічі розбив “тачку”, але вписався, ніяк чувак не орієнтувався їздою по синій лінії, ну аж ні як і проїзд в нього на його ролику не ідеальний, але пройшлось завдання з рекордом,  просто не розумію причину, чому в одних так час рахується, а в інших по другому.



Я все ж таки за гру заплатив, і за свої гроші я маю крити багровими, нервуватись звісно, і тому подібне, і із за того що в якогось там придурка, який не в змозі щось краще придумати, як тупо віднімати в завданні час, аби залишати вас як найдовше в  грі, моя думка що це просто халтура, свинство, і тому подібне.

Марка ж Need for Speed солідна, віддавно вже в ігровому бізнесі, колись вважалась найкращою серед такого типу ігор, а зараз вже прада не має такого рейтингу, так не заперечую графіка і тому подібне високої якості, але ж графіка на даний час в будь якій грі присутня, графікою зараз нікого не здивуєш.

Читав, що багато їдей в них вкрадено від інших виробників хто “париться в цій галузі”, ха – ха не дивно.

Гаразд можна вже закруглятись, отож як виконати дане завдання граючи в Need for Speed 2015, самі розумієте, якщо гра грає за вас а не ви, то можна навіть як автор “лівого” ролику, розбивши двічі машину, але приїхати з рекордом.   

Якщо дізнаюсь секрет, яким чином розбивати машину, врізатись пару раз, але всерівно приїзджати вчасно, обовязково напишу в публікаціїї, мені в принципі кортить дізнатись, як це автор ролика вписався в рекорд (6.13), а ще й до того, двічі розбив машину, я один раз на ролику а результат (6.45).

В принципі, причина можливо і відома, взагалі то в моєму проходженні тупо забирається час, а в іншому де автор пройшов за (6.13), час мабуть додається.

Хоча не памятаю щоб в грі існували якісь там правила, де час може додаватись, або забиратись. 

Ну що ж, на цьому  буду закруглятись,  перша публікація в цьому році і присвячена грі, знаєте ніколи б раніше не подумав що буду писати про ігри, та і взагалі не думав що буду ще й грати в ігри, але що порбиш затянуло, сподіваюсь не на давго.

До зустрічі !


На відео ролик, де вказано як під час виконання в гоночній грі Need for Speed™ 2015 одного з завдань “виграти у Магнуса на його порше 277”, гонці на час “міля Macdermid” під час проходження з 4 м 12 сек, час відразу перескакує на 4 м 15 сек, і таким способом забирає можливість виконати завдання, оскілька гра просто забирає потрібний час.