Привіт всім відвідувачам Zura – Blog, сьогоднішня публікація як і минула, також буде стосуватись гоночної гри, гри яку грають як і на ігрових консолях, так і на персональних компютерах, і плашетах звісно що, це одна із знаменитих ігор серій Need for Speed, називається Need for Speed Payback.

Недавно виконав кінцеве завдання в цій серії Need for Speed, накінець то дістався останній кубок, кубки в Need for Speed як і в будь якій сучасній ігрі отримуються після виконання завдань, а кінцевий кубок (називається платина) отримується тільки після того, коли здобуті всі кубки які передбачені грою.

Здобувати ці кубки можна не строго за порядком, а по бажанню, мається на увазі можна розпочинати з найтяжчого, і потім виконувати найлегші, ну або як більшість з нас, це від найлегших до найтяжчих.

Найтяжчим в мене виявилось завдання, суть якого заключалась в тому, що  приїхати на фініш потрібно було першим, і при цьому не пошкодити машину, точніше нічого по дорозі не збити, ні в що не врізатись, всіх обігнати, і при цьому всьому фінішувати перешим. 

В Need for Speed Payback завдання називається “Виграйте гонку на машині Koenigsegg Regera, при цьому не пошкодивши її”, а кубок називається “1500 лошадок, легко”.

І тим самим, в принципі можу і чимось порадити, як тому хто хто не давно розпочав з цією грою “мудохатись”, або тому хто можливо має бажання придбати цю гру, але вагається чи варто чи ні, ну в любому випадку, будь хто завжди має бажання про де що корисного дізнатись, правда все це стосується тільки гри.

А той хто грою не “париться”, тому звісно що фіолетово, але як я сам недавно переглянув статистику тих сайтів, які описують різні ігри, то показники відвідування цих сайтів, можна сказати гігантські. І можливо варто було в блозі описувати ігри, правда коли розпочинав публікації, в ігри не грав, та й в принципі не факт, що і надалі буду “бавитись” з іграми.

Просто кортіло спробувати виконати все до кінця, це закінчити Need for Speed Payback зі 100% показником, що і вдалось зробити, ну а надалі не  скажу чи буду з іграми “бавитись”, хоча той факт що грошики я все ж таки на це все витратив, можливо і буде змушувати мене і в подальшому “паритись” з проходження будь якої ігри, ну і відповідно і ігор будуть стосуватись майбутні публікації. 

Сьогоднішня стосується Need for Speed Payback, саме можливо хтось з вас має бажання придбати дану гру, то мабуть знайде для себе корисну інформацію.

Отож, можливо хтось з вас так як і я, (ще як за царя Гороха) брав в руки ігровий контролер, і скоріш за все все ж таки чув, що ігри по графіці помінялись в кращу сторону, можливо і відео передивлявся якоїсь з сучасних ігор, і як на мою думку, що стосується графіки, то саме в Need for Speed Payback, графіка просто “бомбова”.




Але знов ж таки, це суто моя думка, ну і можливо в що до інших ігор, то ця графіка вважається слабенькою, якщо порівнювати Need for Speed Payback з іншими іграми, оскільки бачу навіть на сімдесять три гіга, є в наявності ігри. 

Всерівно, я вважаю що дуже класно авторами зроблено, особливо все що стосуєтья графіки, особливо як змінюється сутка в цій грі, в процесі гри присутній ранок, обід, вечір, і ніч, і все класно можна спостерігати (звісно що, в прискореному варіанті), особливо вражає як тінь будь якого предмету, переміщуєтья за сонцем, вилядає реально як ціла сутка, настільки зроблено оригінально,

 

Зрозуміло що тривалість сутки набагато швидша, ніж натуральна, але цей елемент просто суперово зробленоий авторами.

Ну і взагалі вражає графіка, як предмети на машині відбиваються, як все навколо відбивається, так як би все було по справжньому, будинки навколо на машині, чи скелі, особливо як сонце також відбивається від машини, просто я би сказав зроблено досконально, оскільки все виглядає натурально, теж саме стосується і ночі, як і місяць, місяць також має вигляд як справжній, видно плями на диску, правда зірки на небі, все ж таки на мою думку, не допрацювали над цим предметом.

А в цілому графіка крутіша на багато, якщо порівнювати  скажем з Need for Speed 2015, з попередньою серією, я також виконав в цій серії майже все до кінця, девяносто шість процентів, правда в  серію Need for Speed 2015 входить не один, а два додатки, і порівняно з додатком Need for Speed Payback вони зовсім не халявні, а наоборот набагато тяжчі за основну гру.

В принципі трофеї за які отримується “платина” я в  Need for Speed 2015 я здобув, і платину отримав, “мудохатись” ще з додатками, один з них майже пройдений, залишилось одне завдання, дуже тяжке, для того щоб це завдання виконати, часу і нервів прийшлось би мабуть потратити на це завдання стільки скільки на основну ігру.

В ще один додаток, входять завдання які називаються гонки класу “престиж”, ці завдання набагато тяжчі за осовну гру Need for Speed 2015, і завдань  багато, завдань стільки що можна вважати цей додаток ще одною цілою грою, і само собою тяжкою, але отримується за це все, тільки якісь два бронзових кубка.

Як на мою думку, то з кубками явно “напартачено”, можна взяти бронзовий кубок тільки за то, що в одній грі наприклад щось просто перестрибнути, ну а можна як в “престиж”, місяць “паритись”, а то й взагалі не виконати, оскільки в “престиж” завдань багато, і всі тяжкі завдання, і якщо вдається виконати то всього лише бронзовий кубок за них, і можна ще один бронзовий кубок придбати, але всі ці завдання в “престиж” виконати ще з складнішим нормативом на три зірки.

І тільки одна  різниця, ці два бронзових кубка з 0,3% і 0,1%, це той процент який виконали всі гравці, від всіх тих хто офіційно придбав Need for Speed 2015, звісно що кубок за перестрибування перешкоди процент буде більший, можливо і навіть 100%, максимум 70%. 

До речі ці дві версії Need for Speed буду вказувати роком випуску, а не назвою, також  вискажу свою точку зору на рахунок того, яка з цих ігор не те що би краща, ну зрозуміло що пізніша версія по любому що буде крутіша ніж попередня Need for Speed 2015, але і в Need for Speed 2015 на мою думку є де що  краще ніж  Need for Speed 2017, отож в цій публікації керуючись порівнянням між цими Need for Speed, саме і опишу Need for Speed Payback.

Взагалі, я вважаю що найкраще описати якийсь скажем предмет, можна тільки в тому випадку, якщо порівнювати цей предмет з іншим, тут звісно можливо варто Need for Speed Payback порівнювати з гоночною грою від іншого виробника, скажем якогось не будь конкурента EA, але в принципі і порівняння двох Need for Speed також не поганий варіант.

Ітак, як я вже сказав що графіка в  Need for Speed 2017 крутіша, ніж в попередній версії, не тільки тим що тут пристутня зміна часу між ранком, вечором, обідом, схоже як натуральна літня сутка, в принципі як і ця авторська задумка, цей трафік, а саме десь під ранок, приблизно година  пята ранку, і в цей час трафіку може навіть і зовсім не бути, ну а під вечір його появляється просто надзвичайно багато.

Більшість це може і не “прикалювати”, а навпроти дратувати, оскільки для того щоб виконати завдання, потрібно або чекати коли настане саме такий момен,т як час під ранок, або всерівно хоч і без шансів, але пробувати виконувати завдання, не зважаючи на трафік, для того щоб дистанцію добре вивчити.

Приходиться очікувати щоб трафіку стало менше, так зроблено в ігрі за задумкою авторів, а коли наступить той підходячий момент, з розрахунком на те що після декілька спроб дистанція повинна так як би вже добре запамяталась, а саме в завданнях потрібно добре запамятати дистанцію схоже як шоферу, який постійно проїзджає один і той же самий маршрут, і як говориться, знає де і який камінь там лежить.

Звісно що після постійних спроб, вам стане відомо, що де очікує на вас, де поворот досить складний, і потрібно зменшити швидкість, де бажано прискоритись на нітро, оскільки ділянка пряма і широка, а де бажано зменшити швидкість, щоб не вилетіти з дороги.

В загальному повністю запамятовується ділянка дистанції, і з одної сторони це чудово задумано, а з іншої в ході виконання завдання звісно що нервуєшся, задаючись запитанням а “н ф г а”.

Тому що це все ж таки гра, до симулятора ця гра не відноситься, я вважаю розумніше би було, якби була можливість за бажанням відключати трафік.

Або яки мось чином добре оптимізувати завдання, скажем трафіку багато, тоді і норматив виставляється менший, оскільки получається що завдання і без трафіку виконати дуже тяжко, ще тяжче як трафік є хоч і не багато, і зовсім не можливо якщо трафіку “тьма”.

Звісно що в такому разі і нервуєшся, і багровими авторів криєш, оскільки для чого там трафік, як полюбому завдання можливо виконати, або за його відсутності, або як присутня не велика кількість, я розумію що це можливо така задумка авторів, можливо щоб гру зробити реальнішою, але всерівно це  ж таки гра, і по любому що варіант з таким трафіком будь кого буде нервувати, так як чекати приходиться майже годину, ну сорок чи навіть тридцять хвилин.

Щоб трафіку стало менше, і мати більшу можливість виконати завдання, доцільніше все ж таки як ти сам би міг виставляти трафік, гру ж все ж таки купується, і купується для себе, для того щоб гра якось скажем розважала, а то виходить що не гра вас розважає, а ви вже виконуючи таке “е ба ну те ” завдання, задовільняєте задумку якогось грубо говоряче (д б о б а).

Я розумію, можна сказати якщо не подобається, то не граєте, так абсолютно все вірно, але як би ж гра була бескоштовною, а оскільки гра ж то купується, і за свої гроші нервуватись, нормально ж якщо розсудити то на який воно здалось, а  до кінця не “дійти”, а залишити гру на якомусь там рівні, це всерівно, що книгу читав, читав, читав і не дочитав.

Моя думка така, з цим трафіком автори явно “напартачил”, трафік по любому або виставляти значно менший, хоча б такий як Need for Speed 2015, саме цей елемент в Need for Speed 2015 краще продуманий ніж в новішій версії.

Трафік також присутній в Need for Speed 2015, але не на стільки, що не можливо навіть вивчити дистанцію, в цілому Need for Speed 2015 по сюжету набагато тяжчий за Need for Speed 2017, в Need for Speed 2017 основний сюжет не тяжко пройти, тяжче в цій новішій версії виконувати завдання, серед яких це здобуття трьох зірок, а саме в дріфті, і в заїзді на швидкість.

До речі в Need for Speed 2017 ще й придумано таким чином, що навіть одиночний трафік, мається на увазі одна машина – бот, скажем “п – ідар” — і появляється таким чином, а саме в той момент, що навіть якщо в сторону вдається повернути, ні в що не врізавшись але при тому то швидкість то всерівно втрачається.

І завдання такі як три зірки, для змагань на швидкість і дріфт, у випадку появи “п – ідара” не получиться виконати, оскільки якщо завдання на швидкість, то навіть якщо уникнути поштовху з “п – даром”, то швидкість всерівно падає, і відповідно в нормативі падає, те саме стосується і дріфта, оскильки ухиляння в сторону, також збавляє швидкість, відповідно  і “множитель” падає, а без елементу (множитель), очки на три зірки не наберуться, оскільки очки не будуть подвоюватись, чи в три рази збільшуватись.

Хоча я знайшов  все ж таки в Need for Speed 2017 один спосіб, як зменшити трафік, на жаль на той час вже майже всі завдання виконав, тільки два завдання на швидкість тоді залишилось пройти, вже й навіть для “дріфта”  всі нормативи з трьома зірками виконав, і той спосіб мені вже не так був в нагоді, але все ж таки, для одного завдання на швидкість мені допоміг.

Завдання на швидкість називається “Супердрайв”, (добряче би автора на супердрайвити) за таку “є б ню”, дистанцію для трьох зірок треба було подолати на швидкості від двіста тридцять чотитри кілометри, двіста тридцять три не зарахується, ділянка просто “жестячок”, і щоб впоратись з цим завданням, потрібно  не одну спорбу виконати.

Навіть чисту дистанцію без трафіка, для того щоб виконати вписавшись в норматив, потрібно не одну спробу повторити саме без трафіку, не говорячи вже про те, що там ціла “копиця п – дарів”, їх стільки багато, що навіть не можливо вивчити ділянку дистанції.

Я коли виконував завдання на швидкість, це “супердрайв” і ще одне завдання “Пыльная тропа”, там половина дистанції асфальтована дорога, половина грунтова, то ці два завдання на швидкість так і залишив тоді не виконавши, а перейшов на дріфти.



І тільки після “дріфтів” добив ці два завдання, ну і власне лиш для “супердрайва” мені той спосіб став в нагоді, оскільки для другого трафік не мав такого суттєвого значення, так як половину дистанції грунтова дорога, де трафік відсутній, а на асфальтованій його в великій кількості просто не було.



Власне, якщо в загальному брати порівнювати гру Need for Speed 2017 з Need for Speed 2015, то найтяжчим в Need for Speed 2017 вважається пункт “змагання”, який складається з (зони дріфтів), (заїздів на швидкість), (радари), (стрибки), ну і по любому виграти перше місце з конінсег не пошкодивши її.

А в Need for Speed 2015, це найтяжчі останні завдання, їх є пять, плюс два заїзди з всіма героями.

Найтяжче в Need for Speed 2017 виконувати на три зірки (зона дріфтів) і (заїзди на швидкість), а в Need for Speed 2015 це гонки класу “престиж”, і на машині форд Кена набрати більше 350 – тисяч очків в “Безумний блок”.

Правда і “престиж” і “Безумний блок” на платину не впливають, оскільки це завдання з додатків, і відповідно лиш дадуть то що в грі буде стояти що все зроблено на 100%, але щоб виконати ці дві “є б і” потрібно не добряче годин по нервуватись, по матюкатись ну і т.п, а добряче днів а то і тижнів. 

В  Need for Speed 2017 серед (радарів) і серед (стрибків) також є тяжкі завдання, правда їх менеше, радарів є сорок пять, і серед них може чотири тяжкі і один дуже тяжкий радар, забув я правда назву радара, знаходитья в частині де розташоване місто.

Вулиці міста “Фортуна Веллі” в  Need for Speed 2017 взяті з Лас Вегаса.




в Need for Speed 2015 за приклад взятий Лос Анжелес, особливо класно вибрано дощова погода, як з тачки стікають дощові краплі, на жаль в Need for Speed 2015 взагалі не змінюється сутка.




 

А коли проходиш дистанцію, міняється тільки панорама, скажем виїхав під вечір, десь на середині дистанції ніч, під кінець ранок, звісно що зовсім не так круто як в Need for Speed 2017, тим більше під ранок взагалі не видно полоску яка вказує напрямок, але нічні вулиці виглядають як для мене прикольніше, ніж вулиці в Need for Speed 2017.

В принципі музика, сам сюжет гри і діалоги також кращі в Need for Speed 2015, в остальному ця версія поступається новішій.

В новішій версії набагато крутіший тюнінг, та й самі машини дивляться реалістичніше, багато гравців “матюкають” дріфти, вважаючи ці дріфти дубовими, як на мою думку, то дріфти в Need for Speed 2017 реалістичніші, хоч і виконати набагато тяжче ніж в Need for Speed 2015.

В Need for Speed 2015 машина виконуючи дріфт, скользить схоже як би на коньках, на льодовому катку, і при цьому очків нарахується на багато більше ніж Need for Speed 2017.

Що стосується кількості, самого вигляду машин, то в  Need for Speed 2017 їх значно більше, виглядають ці тачки крутіше, тай сам вигляд машин можна добряче змінювати, в цьому елементі гри Need for Speed 2017 переважає пізнішу версію.

Взагалі в Need for Speed 2015 туже туго заробляється електронне “бабло”, якщо не пробувати вигравати змагання “Speedlist” в онлайні, і тим самим заробляти електронні гроші, то дуже тяжко буде виконати останні завдання.

Правда укомплектовувати машину порівняно з Need for Speed 2017 можна легше набагато, для цього потрібно вигравати змагання у Емі, і отримувати можливість на комплектування кращими запчастинами, після того як вдається повністю здобути можливість додавати до машини всі елітні запчастини, не зважаючи на те що ви для прикладу придбали іншу машину, ви маєте можливістю в той же час її  повністю  укомплектувати.

В Need for Speed 2017 з рулетками, дуже довга і я би сказав і просто ідіотська процедура, тому в Need for Speed 2017 хоч вибір машин набагато більший, еле з цими спідкартами часу на більш менш хорошу комплектацію тратись дуже  багато.

Звісно що будь кого такий варіант дратує, як для мене то не продумано, одне діло як би спідкарти можна було застосовувати на всі машини, а то ні, інша машина і здобуває нові спідкарти.

Що стосується машин то в  Need for Speed 2017 самі тяжкі завдання я виконав на “Koenigsegg Regera”, по характеристиках вважається найшвидшою машиною, і мабуть найкращою, я майже всі заїзди на швидкість виконав “Koenigsegg Regera” правда версією дрег, а один самий мабуть ідіотський допоміг виконати бек кастомз.

Там дистанція більше для дріфта, довгий поворот потрібно проходити під нітро, щоб зберігати середню швидкість 240 км/год, і жодна тачка не могла впоратись з цим, і лиш бек кастомз,  саме цією тачкою я пройшов в Need for Speed 2015 всі кінцеві завдання, крім дріфтів.

Я взагалі вже думав залишити в Need for Speed 2015 все як є, не закінчивши, “мудохався” добряче то одна тачка, то інша, тільки ферарі найближча була до здобуття “ачівки”, вже чи з відчаю, чи по приколу взяв звісно що за електронну валюту цей броневик, електронного бабла нахватав достатньо, за рахунок участі у “спідлістах”, де нижче третього місця не опускався.

Правда участь брав тільки у спрінтах, ну в принципі достатньо напарився я в “спідлістах”, так як не получалоь з завданям, нервуєшся, і щоб заспокоїтись йшов в онлайновий спідліст, там вже і деякі заїзди добре вивчив, і відповідно весь час перебуваючив першій трійці, та й вигравав часто “спідліст”, і тим самим електронного “бабла” добряче накопичив, так що на експеременти з тачками можливо було “паритись”.

Враховуючи те що в Need for Speed 2015 можна відразу максимально укомплектувати “тачку”, то і відповідно  пепробував і “поршів”, і “ламборів”, і “макларенів”, до речі саме “маклареном” я здолав ще одне (у ст в о), називається джимхана від Кена, це завдання Ману.

Вже так собі, навіть і не надівся пробуючи виконати чергове завдання спрінт бек кастомсом, спочатку як попробував думав видалити відразу, оскільки навіть повернути цим не міг, але трошки “попарившись”, прикинув що по своїй конструкції мала би мати перевагу, для таких завдань як спрінт, заїзд на швидкість і т.д.

Ну і в кінцевому підсумку завдання, яке не получалось довго виконати, виконав з запасом в тридцять пять секунд, далі і остальні завдання цією тачкою подолались, надалі і дві фінальні гонки в Need for Speed 2015 також мабуть крім бек кастомз, нічим би і не подолав.

І саме бек кастомз мені допоміг з цим дибільним “супердрайвом”, також звісно що прийшлось попаритись, хоча можливо сам виноватий в тому, так я пробував виконати з іншоі сторони, з тої якою на відео виконав один з гравців, не знаю яка в нього “тачка”, але мабуть укомплектована була всіма бонусними спідкартами.

Власне “супердрайв” після по моему з другої спроби, з бек кастомс виконалось, в першій “п – ідар” помішав, а в другій вдалось самий дибільний поворот, там не один а два, і пройти на нітро, при цьому не врізатись, в цілому саме конструкція бек кастомза дозволяє пройти ці два повороти на нітро.

Остальними врізаєшся в камн,і або в скелю, і очки швидкості злітають, один раз десь місяць назад майже вдалось на “Koenigsegg Regera”, перед самим кінцем появився “п – ідар”, прийшлось повернути в сторону, і зачіпити скелю, в результаті двох секунд не стало.

Пробував я на пагані, писали що в неї нітро потужніше, керувати краще ніж “Koenigsegg Regera”, не сумніваюсь оскільки “Koenigsegg Regera” дуже тяжко, але з пагані ніяк не получилось, навіть тоді коли трафік взагалі був відсутній.

Не всі завдання подолались і “Koenigsegg Regera”, не памятаю вже назву радара, “тачка” якою я виконував тоді радари також була “Koenigsegg Regera”.

Саме  “Koenigsegg Regera” але тоді це була гоночна версія машини, і до речі комплектувалась карточками від різних брендів, я  “Koenigsegg Regera” виконав норматив в три зірки, майже на всіх радарах, і на останньому, цей радар знаходиться на одній з вулиць аж ніяк не получалось.

 

В загальному заїзди на швидкість, дріфти, а також тисячу пятсот лошадок на “Koenigsegg Regera” найтяжчі завдання, є і радар один дуже тяжкий, який “Koenigsegg Regera” так і не получилось виконати, хоча ця машина в Need for Speed 2017 найшвидша, але керується не дуже.

Той радар я пройшов на Lamborghini Aventador, і була дрегова версія. 

Саме з Lamborghini Aventador, я виконав майже всі стрибки крім одного, найтяжчий стрибок кнопка “Катапультирования”, щоб його виконати потрібно ділянку проїзджати не асфальтованою дорогою, крім того оминути скелі, на траплін вїзджати по середині.

Ну цього було не достатньо у моїй врешті вдалій спробі, якщо стрибок виконуються на три зірки, то програма подає ефект стрибака, камера показує як машина летить з низу, ну або збоку, якщо не на три то просто стрибок, без ефекту.

В тій вдалій спробі, був стрибок дуже хороший але в три зірки стрибок не “вписувався”, норматив 165 метрів, не вписувався мабуть якийсь метр, ну або пару сантиметрів, дальність стрибка вдалось виконати завдяки нітро.

Саме в польоті натиснувши на кнопку яка призначена для нітро, витягнув мабуть потрібний метр, і нарешті вдалось виконати спробу. 

До речі “тачка” була “Koenigsegg Regera”, не памятаю чи гоночна чи дрегова версія, укомплектована одним брендом, і звісно що напичкана карточками, де в бонусах значились стрибки.

Отож найшвидша машина в Need for Speed 2017  це “Koenigsegg Regera”. Але тут ще є таке правило, цю машину потрібно правильно укомплектовувати.

Я дуже давно вже не грав і гри, купа років, не буду уточняти скільки, по мойому в тих гоночних іграх що я “парився”, поняття комплектації можливо існувало, але не мало такого великого значення, ні звісно машини якщо комплектувати тоді рухались швидше,  але максимум “урвати” можна було тільки на “тачках” боссів.

Вони надавались якщо перемогти босса, і вважались найкращі, саме на цих тачках вигравались остальні заїзди, Need for Speed 2015 як і в Need for Speed 2017 ти і перемагаєш боссів, їхні машини не надаються, тут в принципі правило одне, для того щоб машина рухалась швидко, її потрібно комплектувати.

Карточки в Need for Speed 2017 можна придбати тільки в майстерні, але для тогог щоб їх придбати, необхідно чекати, коли в ній зявиться потрібна.

В принципі комплектація з карточок, судячи з того що я 50% гри, а то і більше, пройшов не маючи поняття яким чином зробити так, щоб машина рухалась швидко, мається на уваз настільки швидко щоб змагатись з “ботами”, і крім того щоб була послушна в керуванні.

Власне основний сюжет називається “Завдання” я пройшов комплектуючи машину карточками від різних виробників, найтяжчим була предостання гонка, остання взагалі мабуть для сюжету, тому що похоже за задумами авторів,  ти його по любому виграєш.

Ну і крім “Завдань”, для того щоб виконати гру на 100%, потрібно в пункті “Змагання” виконати норматив на три зірки, в пункт входять як я вже вказував, чотири елементи, заїзд на швидкість, дріфт, це два найтяжчих елементи, ну і два легших це радар, і стрибок.

Легші тим, мабуть що саме нормативі не високі, ну і крім нормативів, трафік в “радарах” і “стрибках” не має такого великого значення, на стрибки трафік взагалі не впливає, точніше не заважає виконати стрибок, для радарів хоч і заважає, але радар зараховується якщо ти проїдеш саме його точку з потрібною швидкістю.

Якщо порівнювати із заїздом на швидкість, то при цьому завданні потрібно всю дистанцію рухатись з якомога більшою швидкістю, якщо на спідометрі швидкість буде наприклад 420 км в час, то чотириста двадцять рахуватись не буде, а буде рахуватись та швидкість, з якою проїзджається з одної точки в іншу.

Якщо виконувати радар на три зірки, то точка де знаходится радар, проїзджається зі швидкістю 420 км в час, то та сама швидкість зараховується, тому при заїздах на швидкість трафік дуже впливає, так як якщо швидкість скинути, то в норматив вже вписатись вже буде не можливо майже, при заїзді на швидкість скажем так просто ризикуєш, якщо вріжешся все починає заново, якщо проїдеш повз трафік, супер тоді вписуєшся.

Звісно що потрібно рухатись по асфальтованій дорозі, оскильки на обочині швидкість дуже падає, навіть нітро не допомагає, тай в принципі при заїздах на швидкість майже всю відстань проходиться на нітро.

При цьому необхідно триматись асфальту, і звісно що ухилятись від “п – ідр ів”.

Трафік чомусь в цьому Need for Speed 2017 набагато більший ніж в Need for Speed 2015, враховуючи що в пайбек так сама як і в Need for Speed 2015, якщо по часу вписуєшся на дистанції, то вам гарантовано на зустріч програма висунить “п – іда –ра”, то проходити заїзди на швидкість найтяжче в цьому пункті.

Взагалі дуже якось автори по ідіотські зробили можливість комплектувати машину, для того щоб виконати важкі завдання, зрозуміло що машина повинна бути максимально укомплектована, звісно що чим краще укомплектована машина, тим легше виконати завдання.

Але  Need for Speed 2017 що стосується комплектації машини, то це повний жестяк, оскільки потрібно постійно заходити в майстерню, хоч майстернь є чотири, але в кожній карточки одні й ті самі.

Карточки бажано збирати від одного бренда, ну звісно що з бонусами. Найкраще карточка це та де є три бонуси. 

Бонуси це — швидкість, стрибок, тормоза, прискорення, і нітро, власне в майстерні дуже, дуже рідко може попастись карточка з трьома  бонусами, три бонуси в більшості випадків випадають якщо виграти якесь змагання в пункті який призначений для змагань, або “взяти ящик”, і втекти від копів.

Втекти від копів не тяжко, легко в цій версії ігри, та й в Need for Speed 2015 також не тяжко, колись було набагато тяжче, маю на увазі в тих іграх за “динозаврів”, точніше що  давніше вже виходили, але втеча від копів майже нічого не дає, так як щоб попалась потрібна карточка, ще й з потрібними бонусами, то це як виграш справжньої лотареї.

Потрібна картоку скоріше можливо придбати в “розіграшах”, розіграши проводяться через майстерню, це щось подібне на рулетку в казіно, присутні три елементи, це категрія в котру входять коробка передач, турбонадув і тд, інший елемент призначений для бренда, і ще інший для бонусів.

Вам надається право обрати один з потрібних елементів, наприклад вибираєте бонус “стрибок”, а далі крутиться рулетка, якщо повизе то випаде елемент з потрібним виробником, або вибираєте виробника а далі як повизе, можливо випаде потрібний бонус, а може і не випаде і тоді карточку потрібно продати оскільки вона не потрібна.

З одної сторони чимось прикольно, а з іншої як маєте бажання спробувати іншу машину, просто жах, скильки часу потрібно щоб цю машину укомплектувати, і в кінцевому підсумку, не зважаючи на те що я взагалі і ігри виконав всі 100%, жодну машину повністю укомплектувати не получилось. 

Хоча слід також зазначити, що основний сюжет і декілька елементів я пройшов на укомплектованій машині від різних брендів, тому мабуть начинка машини не має в Need for Speed 2017 такого суттєвого значення, звісно що керувати і тому подібне можливо легше, але можна і з різними брендами виконувати більшість завдань.

Ну що ж, буду вже мабуть закруглятись, що можна сказати про  Need for Speed 2017 порівнюючи з 2015, звісно на рахунок того чи гру вважати легендарною, звісно що в когось з нас викличе сміх, як на мою думку, могла би стати, якби автори просто з деякими елементами не перемудрили.

Я вважаю що Need for Speed 2017  класніше все ж таки зроблений чим  Need for Speed 2015, особливо вражає зміна дня і ночі, до речі просто “бомбовий” в цій грі фоторежим, звісно що слід відзначити можливість змінювати деяки частини дизайну машини на свій смак.

Не знаю але чомусь зроблено таким чином, щоб ви граючи а точніше виконуючи завдання, витрачали свої нерви, не знаю чи в будь якій грі так само, я вважаю що слід якось класніше зробити саме цей елемент.

Ні я також вважаю що гра не повинна бути прохідною, але слід все ж таки якось не те щоб легшим робити виконання завдань, ну але виставляти трафік, на таких завданнях де і взагалі без трафіку дуже тяжко завдання виконати, якось по (дол бо й ски).

Ну дійсно не розумію для чого, якщо трафік присутній виконати прросто не реально, ну а в заїзді на швидкість, називається “Супердрайв”, там трафік просто зайвий.

Отож планую і в подальшому публікації викладати які будуть стосуватись ігор.

Маю намір попробувати гру від іншої “кантори” Ubisoft,  в принципі Need for Speed не зважаючи на назву в перекладі означа (жага швидкості), мабуть все ж таки не рахується самим бажаним з гоночних  ігор, правда по гонках і водінню я деякі відмінності між ними.

В цілому, як що  потрібно просто “вбивати” час, або не має чим себе зайняти, то ігри мабуть най кращий варіант.

Хоча також слід зазначити що крім часу, ігри і нерви добряче забирають.

До зустрічі!